KudoZ home » English to Latvian » Medical (general)

Assessment for Patient’s Global Assessment of Disease Activity

Latvian translation: pacienta slimības ietekmes vispārējais novērtējums


11:16 Mar 16, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Assessment for Patient’s Global Assessment of Disease Activity
ACR Assessment for Patient’s Global Assessment of Disease Activity
Considering all the ways that your arthritis affects you, rate how you are doing on the following scale by placing a vertical mark through the line. (Very well; Very poor).
Doroteja
Latvia
Latvian translation:pacienta slimības ietekmes vispārējais novērtējums
Explanation:
vērtējums par vērtējumu

var būt nepieciešams lietot darbības vārdu: pacienta VEIKTĀS slimības ietekmes vispārējais novērtējums, jo pēc tām kāds, acīmredzot, vērtēs ko šis pats ir novērtējis
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Liels paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Pacienta vispārīgā slimības aktivitātes novērtējuma izvērtējums
Inguna Hausmane
3 +1pacienta slimības ietekmes vispārējais novērtējums
Freimanis


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
assessment for patient’s global assessment of disease activity
pacienta slimības ietekmes vispārējais novērtējums


Explanation:
vērtējums par vērtējumu

var būt nepieciešams lietot darbības vārdu: pacienta VEIKTĀS slimības ietekmes vispārējais novērtējums, jo pēc tām kāds, acīmredzot, vērtēs ko šis pats ir novērtējis

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Liels paldies visiem!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Burrell: varbūt slimības attīstības
3 mins

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
assessment for patient’s global assessment of disease activity
Pacienta vispārīgā slimības aktivitātes novērtējuma izvērtējums


Explanation:
Skan samudzinati, bet atspoguļo būtību - tiek novērtēts pacienta veiktais vispārīgais slimības aktivitātes novērtējums

Inguna Hausmane
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 96