KudoZ home » English to Latvian » Medical (general)

hepatosteatosis

Latvian translation: taukainā hepatoze


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hepatosteatosis
Latvian translation:taukainā hepatoze
Entered by: Burrell

16:02 Feb 22, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: hepatosteatosis
Nevarēju atrast internetā nekādas atsauces uz hepatosteatozi latviski un citi varianti man prātā nenāk.
Burrell
United Kingdom
taukainā hepatoze
Explanation:
Gūglē var redzēt arī "tauku hepatozi" un "aknu steatozi", taču man ir pamats domāt, ka "taukainā hepatoze" varētu būt pazīstamākais apzīmējums.
Selected response from:

girc
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1aknu steatoze jeb taukainā hepatozeDoroteja
4hepatosteatoze
Undine Krauze
3taukainā hepatozegirc


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
taukainā hepatoze


Explanation:
Gūglē var redzēt arī "tauku hepatozi" un "aknu steatozi", taču man ir pamats domāt, ka "taukainā hepatoze" varētu būt pazīstamākais apzīmējums.

girc
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies!

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hepatosteatoze


Explanation:
tas ir tā, kad aknas infiltrētas ar taukiem. var lietot iepriekš minētos terminus, bet dakteriem ikdienā lietojas hepatosteatoze.

Undine Krauze
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
aknu steatoze jeb taukainā hepatoze


Explanation:
Aknu funkciju traucējumi, tādi kā palielinātas aknas, aknu steatoze,. paaugstināts dažu aknu enzīmu un vielas, ko sauc par bilirubīnu, līmenis ...
www.vza.gov.lv/pdf.php?id=12904&src=instruction
Bērnu un pusaudžu aptaukošanās sekas:
aknu steatoze jeb taukainā hepatoze
sandija.eu/?p=530 - 27k

Doroteja
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 216

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dilshod Madolimov
6 hrs