KudoZ home » English to Latvian » Medical (general)

recruitment

Latvian translation: piesaistīšana


20:57 Apr 7, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: recruitment
In this workshop, clinical research associates (CRAs) and research sites will work together to make a plan for:
• Proactively identifying possible obstacles to recruitment
• Activities and timelines for recruiting this study
• Developing back-up (contingency) plans to make up for any potential enrollment shortfalls
• Monitoring the results of the plan over time
..............................................................
Using the form below, list the first two activities your site will use to recruit potential patients for this study:
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Latvian translation:piesaistīšana
Explanation:
pacientu (pētījuma subjektu ) piesaistīšana

http://www.vza.gov.lv/doc_upl/LM-272-1101.pdf

pētījuma subjekta piesaistīšanas kārtība
pētījuma subjekta piesaistīšanas pasākumi, u. c.

4.6. vērtē pētījuma subjektam sniedzamās rakstiskās informācijas atbilstību konkrētai klīniskai izpētei, informētas personas piekrišanas iegūšanas kārtību, kā arī iesniedzēja sniegto pamatojumu klīniskās izpētes veikšanai ar personām, kas nevar sniegt informētas personas piekrišanu, kā arī izvērtē iesniedzēja plānotos pētījuma subjektu piesaistīšanas pasākumus.
Selected response from:

Inese Poga-Smith
Canada
Grading comment
Thank you!I think both answers are correct
I will choose the one with more peers" agrees"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2piesaistīšana
Inese Poga-Smith
1 +1vervēšana
Ieva_Kupruka


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
vervēšana


Explanation:
Ja nepatīk šis termins, iespējams atiecīgajā kontekstā var teikt garāk "pacientu atrašana un piesaistīšana"

Example sentence(s):
  • darba standartprocedūru saraksts par donoru vervēšanu, paturēšanu un novērtējumu, ...

    Reference: http://ec.europa.eu/enterprise/pharmaceuticals/eudralex/vol-...
Ieva_Kupruka
United Kingdom
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evija Rimšāne
30 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
piesaistīšana


Explanation:
pacientu (pētījuma subjektu ) piesaistīšana

http://www.vza.gov.lv/doc_upl/LM-272-1101.pdf

pētījuma subjekta piesaistīšanas kārtība
pētījuma subjekta piesaistīšanas pasākumi, u. c.

4.6. vērtē pētījuma subjektam sniedzamās rakstiskās informācijas atbilstību konkrētai klīniskai izpētei, informētas personas piekrišanas iegūšanas kārtību, kā arī iesniedzēja sniegto pamatojumu klīniskās izpētes veikšanai ar personām, kas nevar sniegt informētas personas piekrišanu, kā arī izvērtē iesniedzēja plānotos pētījuma subjektu piesaistīšanas pasākumus.

Example sentence(s):
  • Pētījuma subjekta piesaistīšanas (vērtēšanas) metodika (tai skaitā reklāmas)
  • http://209.85.165.104/search?q=cache:hhZ0x5fIKbcJ:phoebe.vm.gov.lv/misc_db/web.nsf/bf25ab0f47ba5dd785256499006b15a4/17cb8c1218bf81cdc2257313001f391a/%24FILE/Paraugnolikums.pdf+p%C4%93t%C4%ABjuma+subjektu+piesaist%C4%AB%C5%A1anas+k%C4%81rt%C4%ABba&hl=lv&ct

    Reference: http://www.likumi.lv/doc.php?id=130580
    Reference: http://www.stradini.lv/lat/arstnieciba.php?id=menu_klinikas&...
Inese Poga-Smith
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 184
Grading comment
Thank you!I think both answers are correct
I will choose the one with more peers" agrees"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ieva Englund
4 hrs

agree  mjbjosh
7 hrs