KudoZ home » English to Latvian » Medical (general)

lumbar spine bone

Latvian translation: mugurkaula jostas daļas skriemeļi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lumbar spine bone
Latvian translation:mugurkaula jostas daļas skriemeļi
Entered by: Ieva_Kupruka

10:53 Jul 8, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: lumbar spine bone
Jautājums šķietami vienkāršs, tomēr: vai šim kaulam ir kāds gudrs medicīnisks nosaukums?
Ieva_Kupruka
United Kingdom
mugurkaula jostas daļas skriemeļi
Explanation:
Lumbar spine ir mugurkaula jostas daļa, tajā ietilpst 5 skriemeļi (bones/vertebrae).
Selected response from:

jaanisel
Grading comment
Paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4mugurkaula jostas daļas skriemeļi
jaanisel
4jostas skriemelis
Kaspars Gasuns


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jostas skriemelis


Explanation:
Līdz šim biju saskāries tikai ar "lumbar spine", ar ko apzīmē mugurkaula jostas apgabalu.
Tas nav konkrēts kauls, bet vairāki skriemeļi, tādēļ pieļauju, ka "bone" šeit tulkojas kā skriemelis.

Kaspars Gasuns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mugurkaula jostas daļas skriemeļi


Explanation:
Lumbar spine ir mugurkaula jostas daļa, tajā ietilpst 5 skriemeļi (bones/vertebrae).

jaanisel
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Paldies visiem!