KudoZ home » English to Latvian » Medical (general)

screening visit

Latvian translation: skrīninga apmeklējums


15:17 Jan 31, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: screening visit
varianti dažādi dzirdēti. vai ir kāds daudz maz oficiāls, uz kuru var atsaukties?
Freimanis
Latvian translation:skrīninga apmeklējums
Explanation:
vai pat skrīningizmeklēšanas apmeklējums
Jo šī apmeklējuma nolūks ir ne vien izmeklēt pacientus, bet arī noteikt tos, kuri atbilst kritērijiem, dažreiz kritēriju ir daudz, kā arī daudz dažādu nosacījumu pacienta iekļaušanai klīniskā pētījumā.
TTC vārdnīcā ir iekļauts:
EN blood screening device Termina avots: Collection of terms approved by the Pharmaceutical terminology working group 02.04.2008.

LV asiņu skrīningierīce Termina avots: Farmācijas terminoloģijas darba grupas akceptētie termini 02.04.2008.
Statuss: Akceptēts nozares terminoloģijas darba grupā

Selected response from:

Inese Poga-Smith
Canada
Grading comment
Paldies.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1skrīninga apmeklējums
Inese Poga-Smith
4skrīnings
Kaspars Gasuns
3apmeklējums pārbaudes veikšanai
Beatrise Bogatireva


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
apmeklējums pārbaudes veikšanai


Explanation:
ja runa ir medicīnas pārbaudi

Beatrise Bogatireva
United States
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skrīnings


Explanation:
manuprāt, pamatā tieši šā arī lieto. galu galā medicīnā lieks svešvārds nav grēks.


    Reference: http://www.google.lv/search?hl=lv&q=skr%C4%ABnings&btnG=Mekl...
Kaspars Gasuns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
skrīninga apmeklējums


Explanation:
vai pat skrīningizmeklēšanas apmeklējums
Jo šī apmeklējuma nolūks ir ne vien izmeklēt pacientus, bet arī noteikt tos, kuri atbilst kritērijiem, dažreiz kritēriju ir daudz, kā arī daudz dažādu nosacījumu pacienta iekļaušanai klīniskā pētījumā.
TTC vārdnīcā ir iekļauts:
EN blood screening device Termina avots: Collection of terms approved by the Pharmaceutical terminology working group 02.04.2008.

LV asiņu skrīningierīce Termina avots: Farmācijas terminoloģijas darba grupas akceptētie termini 02.04.2008.
Statuss: Akceptēts nozares terminoloģijas darba grupā



Inese Poga-Smith
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 184
Grading comment
Paldies.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Doroteja
4 hrs
  -> Paldies!

neutral  Orfeus: vai arī "skrīninga vizits"
12 hrs