KudoZ home » English to Latvian » Other

repatriation to

Latvian translation: atgriešanās pie dzimtas/ etniskās izcelsmes grupām/etniskās sākotnes


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:repatriation to
Latvian translation:atgriešanās pie dzimtas/ etniskās izcelsmes grupām/etniskās sākotnes
Entered by: Klavs Kalnacs

06:56 Aug 2, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Other / Museums
English term or phrase: repatriation to
Teikums: "There is a whole body of literature available in museum studies relating to proffessionalism, repatriation to indigenous groups, community involvement and education." Itkaa tulkojums skaidrs, bet kontekstaa neiederas tik ljoti, ka neceljas roka izmantot burtisko tulkojumu. Shis ir uzskaitiijums, kas taalaak nav iztirzaats, taadeelj gruuti ko praatiigu izspriest.
Klavs Kalnacs
atgriešanās pie dzimtas/ etniskās izcelsmes grupām/etniskās sākotnes
Explanation:
REPATRIATE TO IR gramatiski PAREIZI.

atgriešanās pie "saknēm" , dzimtas saknēm, etniskās/nacionālās sākotnes
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1repatriācija
Balttext
3atgriešanās pie dzimtas/ etniskās izcelsmes grupām/etniskās sākotnes
Freimanis


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
repatriācija


Explanation:
man tas izskatās pēc kļūdas, vajadzētu būt - "repatriation of", resp. iedzimto (atkarībā no kontinenta - arī aborigēnu) repatriāciju

Balttext
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Imants Plume: vai: "pie etniskajām grupām"
1 day6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
atgriešanās pie dzimtas/ etniskās izcelsmes grupām/etniskās sākotnes


Explanation:
REPATRIATE TO IR gramatiski PAREIZI.

atgriešanās pie "saknēm" , dzimtas saknēm, etniskās/nacionālās sākotnes

Freimanis
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 75