KudoZ home » English to Latvian » Other

Lighted cigarette lighter plug

Latvian translation: (cigarešu) aizsmēķētājs


06:04 Aug 31, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Other
English term or phrase: Lighted cigarette lighter plug
Lighted cigarette lighter plug
xxxirishka17
Latvian translation:(cigarešu) aizsmēķētājs
Explanation:
Bez konteksta izskatās pēc neloģiskas redundancy. Varētu būt aizsmēķētājs automašīnā, bet aizsmēķētas cigaretes neaizsmēķē.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4cigarešu piepīpētājs ar apgaismojumu
Austra Muizniece
2(cigarešu) aizsmēķētājs
Freimanis


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
lighted cigarette lighter plug
(cigarešu) aizsmēķētājs


Explanation:
Bez konteksta izskatās pēc neloģiskas redundancy. Varētu būt aizsmēķētājs automašīnā, bet aizsmēķētas cigaretes neaizsmēķē.

Freimanis
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 75
Notes to answerer
Asker: this was written on an item (previously translated from dutch i suppose)


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
lighted cigarette lighter plug
cigarešu piepīpētājs ar apgaismojumu


Explanation:
The answer comes a bit late, maybe it will still be useful.

"Piepīpētājs" or "piesmēķētājs" is the term used in context of car accesories ("aizsmēķētājs" has only one hit in Google). "Lighted" simply means that the plug can be lighted in order to be visible in the dark.

Piesmēķētājs ar apgaismojumu. S. S. S. S. Dzinēja pārsega un bagāžnieka atvēršana no salona. S. S. S. S. Degvielas tvertnes vāciņa atvēršana ar tālvadību ...
www.chevrolet.lv/images/models/cataloges/aveo_4d.pdf

:: Autonet ::
... salona apgaismojuma aizturēšana, moldingi, piesmēķētājs ar apgaismojumu, piesmēķētāja bloķēšana, melnas ādas salons ar gaišu velūru, RS dzeltena krāsa, ...
www.autonet.lv/nviss.php?id=136

.:: ŠKODA AUTO - LATVIA ::.
Piesmēķētājs ar apgaismojumu. Paņeļa apgaismojuma regulēšana. Regulējams autovadītaja sēdeklis. Regulējama 4 spieķu stūre. Ieslēgtu gabarītu signalizācija ...
www.skoda.lv/?page=catalog&ext=equipment&car_id=4

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2006-08-31 07:48:17 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

The English version is a little awkward, normally "illuminated" would be used instead of "lighted".

Austra Muizniece
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Judina
8 mins
  -> paldies:)

agree  Balttext
55 mins
  -> paldies:)

agree  Uldis Liepkalns
1 hr
  -> paldies:)

agree  Undine Krauze
756 days