KudoZ home » English to Latvian » Other

Using your swipe card, swipe one of the following swipe points.

Latvian translation: identifikācijas karte


07:09 Oct 23, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / Security
English term or phrase: Using your swipe card, swipe one of the following swipe points.
Meklēju variantus swipe padarīšanai - darbības vārdam, lietvārdam un apzīmētājam. Paldies.
Freimanis
Latvian translation:identifikācijas karte
Explanation:
tā kā "novelkama"un "magnētiska" neaptver visus iespējamos gadījumus, es laikam lietotu "identifikācijas karte", jo identifikācija ir vienīgā visām situācijām kopīgā pazīme, kas man nāk prātā. Ļoti iespējams, ka pārāk vispārīgs apzīmējums.

Vēl viens iemesls - nav gadījies dzirdēt, ka bankas kartes dēvētu par "swipe card", parasti taču var teikt "debetkarte", "kredītkarte" u.tml. "Swipe card" līdz šim ir gadījies redzēt tikai kontekstā, kas saistīts ar auto stāvvietām, apsardzi, ieeju noteiktās telpās u.tml.

--------------------------------------------------
Note added at 3 dienas5 h (2006-10-26 12:50:06 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

piebilde - varbūt nenāktu par ļaunu izmantot arī daļu no Ineses atbildes (elektroniski nolasāma), piem., elektroniski nolasāma indentifikācijas karte?
Selected response from:

Austra Muizniece
Latvia
Grading comment
Paldies visiem, bet šis liekas aptverošs variants
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3identifikācijas karte
Austra Muizniece
3Skat. ieteikumu
Inese Poga-Smith
3novelkamā (magnētiskā) karte
Uldis Liepkalns


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
using your swipe card, swipe one of the following swipe points.
novelkamā (magnētiskā) karte


Explanation:
bet problēma ir, ka Vikipēdija saka, esot arī tādas, kas nav jānovelk, tikai jāpietuvina nolasītājam. Varētu "identifikācijas (magnētiskā) karte, bet tas atkal izslēdz naudas kartes...

--------------------------------------------------
Note added at 3 h (2006-10-23 10:18:02 GMT)
--------------------------------------------------

Tās ar mikroshēmu nekur nevelk (sweep), tās ievieto.

Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 31
Notes to answerer
Asker: Jā, problēma ir, jo dažas ir arī ar mikroshēmu, kas atškiras no magnētiskās.


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
using your swipe card, swipe one of the following swipe points.
Skat. ieteikumu


Explanation:
Es laikam rīkotos sekojoši:
tā kā visas tās kartes tomēr satur elektroniski nolasāmu informāciju, varētu to saukt par elektroniski nolasāmajām maksājumu kartēm jeb īsāk maksājumu kartēm, jo magnētiskā karte tomēr ir "magnetic card" un elektroniskā karte ir "electronic card".
tā kā, izņemot naudu, to karti vienkārši ievieto terminālā, bet, kau ko pērkot vai maksājot bārā, veikalā, uc., to izvelk caur terminālu , varētu teikt:
ievietojiet nolasītājā vai izvelciet caur elektronisko nolasītāju
Ir arī tās ierīces, ko pieslēdz datoram, un tur karti arī ievieto.

Izmantojot elektronisko maksājumu karti, ievietojiet to nolasīšanas terminālā sekojoši

Terminal, Credit Card – an electronic credit card reader that merchants use to swipe cards at point-of-sale.


Inese Poga-Smith
Canada
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 36

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
using your swipe card, swipe one of the following swipe points.
identifikācijas karte


Explanation:
tā kā "novelkama"un "magnētiska" neaptver visus iespējamos gadījumus, es laikam lietotu "identifikācijas karte", jo identifikācija ir vienīgā visām situācijām kopīgā pazīme, kas man nāk prātā. Ļoti iespējams, ka pārāk vispārīgs apzīmējums.

Vēl viens iemesls - nav gadījies dzirdēt, ka bankas kartes dēvētu par "swipe card", parasti taču var teikt "debetkarte", "kredītkarte" u.tml. "Swipe card" līdz šim ir gadījies redzēt tikai kontekstā, kas saistīts ar auto stāvvietām, apsardzi, ieeju noteiktās telpās u.tml.

--------------------------------------------------
Note added at 3 dienas5 h (2006-10-26 12:50:06 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

piebilde - varbūt nenāktu par ļaunu izmantot arī daļu no Ineses atbildes (elektroniski nolasāma), piem., elektroniski nolasāma indentifikācijas karte?

Austra Muizniece
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies visiem, bet šis liekas aptverošs variants