KudoZ home » English to Latvian » Printing & Publishing

sized

Latvian translation: pielāgots izmērs / lielums


12:56 Feb 10, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
English term or phrase: sized
All the information is proof-read, photographs cropped, sized and named before the website to the local area is published.

Runa ir par tūrisma ceļvežiem.
Burrell
United Kingdom
Latvian translation:pielāgots izmērs / lielums
Explanation:
".. fotogrāfijas ir apgrieztas, to izmērs ir pielāgots, un tām ir piešķirts nosaukums .."

Ir lietas, kurām ir atbilstošāk lietot "izmēra" vietā "lielums", piemēram, "faila lielums MB". Bet praksē ir ļoti iegājies "izmērs", tadēļ nekas traks nenotiks, ja lietos to.
Selected response from:

Kaspars Gasuns
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pielāgots izmērs / lielums
Kaspars Gasuns
2mērogots
Andris Dinaburgskis


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pielāgots izmērs / lielums


Explanation:
".. fotogrāfijas ir apgrieztas, to izmērs ir pielāgots, un tām ir piešķirts nosaukums .."

Ir lietas, kurām ir atbilstošāk lietot "izmēra" vietā "lielums", piemēram, "faila lielums MB". Bet praksē ir ļoti iegājies "izmērs", tadēļ nekas traks nenotiks, ja lietos to.


    Reference: http://termini.laka.lv/terms/component_resized/
Kaspars Gasuns
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies!

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
mērogots


Explanation:
"fotoattēli ir... mērogoti"

Līdz ar to man šis ieraksts ir kā priekšlikums, kā trīs vārdus varētu aizstāt ar vienu.
Mani tikai mulsina, ka varētu jaukt ar "scaled", kas tomēr šajā kontekstā varētu būt pieņemami un nozīmēt vienu un to pašu.

Andris Dinaburgskis
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian