KudoZ home » English to Latvian » Science (general)

implications

Latvian translation: pielietošana / izmantošana


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:implications
Latvian translation:pielietošana / izmantošana
Entered by: piigurz

11:55 Sep 5, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Science (general)
English term or phrase: implications
Implications of Research Findings for Team Learning
piigurz
pielietošana / izmantošana
Explanation:
Implications of Research Findings for Team Learning
Aptaujas rezultātu pielietošana (vai izmantošana) grupu apmācībā.
Selected response from:

Ieva Englund
Sweden
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1pielietošana / izmantošana
Ieva Englund
3nozīme saistība ar/attiecībā uz vai Pētījuma atradnes un zināšanu apguve grupā
Freimanis
3ietekme/ieteikumi/rezultāti
Undine Krauze


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ietekme/ieteikumi/rezultāti


Explanation:
izpētes rezultātu ietekme (vai ieteikumi/rezultāti) ... respektīvi, kas būtu jāņem vērā, jo redzi - esam izpētījuši komandu attīstības lauciņā kaut ko, kas būtu jāņem vērā.

Undine Krauze
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pielietošana / izmantošana


Explanation:
Implications of Research Findings for Team Learning
Aptaujas rezultātu pielietošana (vai izmantošana) grupu apmācībā.

Ieva Englund
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ievastro
1 day10 hrs

2 days23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nozīme saistība ar/attiecībā uz vai Pētījuma atradnes un zināšanu apguve grupā


Explanation:
viens no grūatajiem vārdiem, kam valodas mazgari vēl joprojām nav izdomājuši daudz maz jēdzīgu vārdnīcā atrodamu latviešu variantu. tā vietā ir n-t'as variācijas, kur katrs kādu gabaliņu no jēgas apskrubina.
pamatnozīme šim vārdam ir gana prasta - kaut kā nozīme saistībā ar kaut ko. what are the implications - kādas sekas tam visam, ko tas viss tālāk nozīmēs.

arī findings labu laiku tika tulkots pēc katra gaumes. tagad vismaz klīniskajos pētījumos sauc par "atradni"

kopā varētu teikt tā: Pētījuma atradņu nozīme saistībā ar vai attiecībā uz zināšanu un prasmju apguvi grupā.

vai, iztiekot bez tiēsa implications tulkojuma, ko aizstāj ar "un" kā saistījuma saiklis "Pētījuma atradnes un zināšanu apguve grupā"


--------------------------------------------------
Note added at 3 days11 mins (2008-09-08 12:07:03 GMT)
--------------------------------------------------

atrades un atradnes. pat nezinu, kurš tad ir īstais, jo abi varianti parādās līdzīgo EMEA dokumentos.

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian