KudoZ home » English to Latvian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

post-carbon society

Latvian translation: no ogļūdenraža resursiem neatkarīga sabiedrība


13:51 Apr 3, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: post-carbon society
Konteksta nav, tikai šāda frāze. Varbūt kāds zina, kas tas par zvēru un ko tāds ziemā ēd?:)
biankonera
Latvia
Latvian translation:no ogļūdenraža resursiem neatkarīga sabiedrība
Explanation:
kad ogles, nafta, gāze būs būs sadedzināta ...
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2no ogļūdenraža resursiem neatkarīga sabiedrība
Freimanis
4sabiedrība fosilā ogļūdeņraža izbeigšanās seku novēršanai
Inese Poga-Smith


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
no ogļūdenraža resursiem neatkarīga sabiedrība


Explanation:
kad ogles, nafta, gāze būs būs sadedzināta ...

Freimanis
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mjbjosh: vai "no fosilajiem resursiem..."
2 hrs

agree  tinageta
1 day8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sabiedrība fosilā ogļūdeņraža izbeigšanās seku novēršanai


Explanation:
Pašlaik praktiski visi pieejamie resursi balstās uz fosilā ogļūdeņraža izmantošanu, tā kā fosilie resursi nav bezgalīgi, ir izveidotas organizācijas, apvienības, institūti, savienības, utt., kas nodarbojas ar plānošanu, pētniecību, jaunu enerģētisko avotu meklēšanu, izstrādi, praktisko testēšanu, resursu taupīšanas stratēģiju izstrādi, utml. Ir apvienības un biedrības, kas enerģijas taupīšanas metodes izstrādā, sākot jau ar katru mājsaimniecību un kopienu, lai kopumā samazinātu fosilo enerģētisko resursu patēriņu.
Tāpēc nevajadzētu varbūt saprast ar šo terminu to, kāda sabiedrība būs, kad fosilie resursi izbeigsies, jo šī "no ogļūdeņraža resursiem neatkarīgā sabiedrība" ir tas mērķis, kas jāsasniedz. Šī mērķa sasniegšanai savukārt ir izveidotas dažādas institūcijas un iestādes, kas ar visplašāko metožu un pētījumu palīdzību cenšas panākt, lai planēta Zeme kļūtu neatkarīga no fosilā ogļūdeņraža izmantošanas.
Protams, grūti tā pateikt, kas īsti nepieciešams, ja nav konteksta, bet šobrīd pastāv milzum daudz šādu sabiedrību, jo tas galu galā ir jautājums par planētas eksistenci.


    Reference: http://72.14.205.104/search?q=cache:9FeP_L0h7oIJ:www.europar...
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Fossil_fuel
Inese Poga-Smith
Canada
Works in field
Native speaker of: Latvian