KudoZ home » English to Latvian » Sports / Fitness / Recreation

clay

Latvian translation: tenisīts


16:00 Apr 8, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / teniss
English term or phrase: clay
Are you skilled enough to dominate the clay?

tas, protams, ir segums. parasti sarkans, no ķieģeļu lauskām. kā to pareizi un kodolīgi sauc. paldies.
Freimanis
Latvian translation:tenisīts
Explanation:
Vēl tiek lietots arī vienkārši termins "cietais segums". Nezinu, vai tas ir viens un tas pats.
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
paldies.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5tenisīts
Uldis Liepkalns
4tenisits
jaanisel
4tenisīts
Ieva Englund


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
tenisīts


Explanation:
Vēl tiek lietots arī vienkārši termins "cietais segums". Nezinu, vai tas ir viens un tas pats.


    Reference: http://www.lode.lv/juse/html/produkcija/citi/citi_pilns/
Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Grading comment
paldies.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  biankonera: tenisīts ir viens no "cieto segumu" veidiem (tur vēl ietilpst asfalta un dažu citu materiālu segumi - atkarīgs no sporta veida)
3 hrs

agree  mjbjosh
7 hrs

agree  Olga Judina
18 hrs

agree  Dzintars Skarbovskis
1 day21 hrs

agree  Janis Auzins: par tenisītu jā, bet "hard court" katrā ziņā nav tas pats, kas clay court, tenisā tas pat ir kaut kas diametrāli pretējs (federers - hard court, nadals - clay court)
3 days7 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tenisīts


Explanation:
Uz tenisa laukumiem šo māla segumu sauc par tenisītu. Citur - vienkārši par māla segumu.

Ieva Englund
Sweden
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in SwedishSwedish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tenisits


Explanation:
"Materiāls - smalki samalti māla ķieģeļu graudi sporta laukumu, skrejceļu u. tml. segumu veidošanai." LLVV, 7-2. sēj. 497. lpp. (1991. g.) - padomju laikā allaž bija ar īso -its; nezinu, kāda šobrīd skaitās oficiāli pareizā versija.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-08 18:17:47 GMT)
--------------------------------------------------

Ach! Tev (man) nebūs steigā ar savu vārdnīcu plātīties! Iemetu vēl aci iekš http://termini.lza.lv/ un konstatēju - tagad ir gan ar garo ī. Akadēmiskā terminu datubāze AkadTerm dod atsauci uz: Krievu-latviešu celtniecības terminu vārdnīca — R., 1998

jaanisel
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian