KudoZ home » English to Lithuanian » Advertising / Public Relations

news jingle

Lithuanian translation: (žinių / laidos) šaukinys


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:news jingle
Lithuanian translation:(žinių / laidos) šaukinys
Entered by: Giedrius Ramasauskas

09:08 Sep 14, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: news jingle
pažodžiui - "naujienų reklamis posmelis". O kaip "lietuviškiau"
Giedrius Ramasauskas
Lithuania
(žinių / laidos) šaukinys
Explanation:
(žinių / laidos) šaukinys

Gal kiek per aštrūs pačios laidos vinjetės garsai, bet ilgainiui jie tapo įsimintinu laidos šaukiniu.
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
Labai dėkoju.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3(žinių / laidos) šaukinys
diana bb
3žinių / naujienų džinglas
Marius Reika
1(žinių programos) muzikinė tema
Gintautas Kaminskas


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
(žinių / laidos) šaukinys


Explanation:
(žinių / laidos) šaukinys

Gal kiek per aštrūs pačios laidos vinjetės garsai, bet ilgainiui jie tapo įsimintinu laidos šaukiniu.


    Reference: http://www.culture.lt/lmenas/?leid_id=3146&kas=straipsnis&st...
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Labai dėkoju.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ugne Vitkute: Sutinku, nes skamba gražiai ir lietuviška, tuo labiau dažnai vartojamas.
5 hrs

agree  Vidmantas Stilius
6 hrs

agree  Heywolfas: tikrai taip
1 day10 hrs


45 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
(žinių programos) muzikinė tema


Explanation:
"Jingle" normaliai yra muzika su žodžiais, kaip dainelė. Bet jeigu kontekste kalbama apie muziką be žodžių – tai yra "theme music". Alkonas siūlo:

3 muz. tema;

theme song/tune kin., tel. pasikartojanti tema/melodija

Example sentence(s):
  • Kokią mėgstate muziką ir kokia jūsų paskutinio romano „Geriausios draugės“ muzikinė tema?

    Reference: http://www.alytus.rvb.lt/naujienos_kupcinskiene.html
Gintautas Kaminskas
Australia
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8