KudoZ home » English to Lithuanian » Art, Arts & Crafts, Painting

line drawing

Lithuanian translation: linijinis piešinys


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:line drawing
Lithuanian translation:linijinis piešinys
Entered by: Ugne Vitkute

20:38 Feb 23, 2009
English to Lithuanian translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting / Drawing
English term or phrase: line drawing
A drawing made with lines only, especially one used as copy for a line cut.
Ugne Vitkute
Lithuania
linijinis piešinys
Explanation:
Pabandžiau ir radau daug googlo hitų.
Selected response from:

Romualdas Zvonkus
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3linijinis piešinys
Romualdas Zvonkus
4grafinis (štrichinis) piešinys/brėžinys
svarelis
3brėžinys, eskizas
Justas Staniulis


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
linijinis piešinys


Explanation:
Pabandžiau ir radau daug googlo hitų.


    Reference: http://www.gimtasiszodis.lt/voveriene_02_2.htm
Romualdas Zvonkus
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  diana bb
39 mins

agree  Gintautas Kaminskas: agree
10 hrs

agree  Kristina Pliuskyte
11 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
brėžinys, eskizas


Explanation:
.

Justas Staniulis
Seychelles
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grafinis (štrichinis) piešinys/brėžinys


Explanation:
Manau, kad tai gali būti:
1. Grafinis piešinys iš ištisinių linijų, štrichų. Štrichuoti galima spalvotais ar nespalvotais pieštukais, tušu (plunkna) ir pan. Dažnai apibrėžiami kokio nors paveikslėlio/paveikslo kontūrai ir tuomet pagal juos kuriamas savas meno kūrinys.
2. Brėžinys, pvz., siuvėjas naudoja brėžinį, sudarytą iš linijų, lekalams gaminti.

svarelis
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian