KudoZ home » English to Lithuanian » Automotive / Cars & Trucks

steer axle king pins

Lithuanian translation: vairuojamosios ašies šerdesai


23:01 Jul 1, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automotive
English term or phrase: steer axle king pins
čia apie krautuvą ir jo techninę priežiūrą
MariusV
Lithuania
Lithuanian translation:vairuojamosios ašies šerdesai
Explanation:
Man atrodo, šis terminas aiškesnis, nei anksčiau pateiktas.
Šerdesas − nebūtinai konkreti mašinos detalė. Tai ašis, apie kurią vairuojamosios ašies ratas sukiojamas vairuojant. Pvz., ratas gali būti įtvirtintas rutuliniais šarnyrais, tuomet šerdesas − linija tarp viršutinio ir apatinio šarnyro rutulių centrų.
Informacija iš vadovėlio techninių specialybių studentams „Automobiliai“ − Kaunas: Tyrai, 2001.
Selected response from:

Raimis
Lithuania
Grading comment
Ačiū!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vairuojamosios ašies šerdesai
Raimis
3pasukamojo kakliuko šerdesas
Justas Staniulis


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pasukamojo kakliuko šerdesas


Explanation:
Keturkalbis automobilinių terminų žodynas pateikia:
Lt: „pasukamojo kakliuko šerdesas“ En: „swivel axle pin (GB); king pin; steering knuckle pivot (US)“

Justas Staniulis
Seychelles
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 34

1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vairuojamosios ašies šerdesai


Explanation:
Man atrodo, šis terminas aiškesnis, nei anksčiau pateiktas.
Šerdesas − nebūtinai konkreti mašinos detalė. Tai ašis, apie kurią vairuojamosios ašies ratas sukiojamas vairuojant. Pvz., ratas gali būti įtvirtintas rutuliniais šarnyrais, tuomet šerdesas − linija tarp viršutinio ir apatinio šarnyro rutulių centrų.
Informacija iš vadovėlio techninių specialybių studentams „Automobiliai“ − Kaunas: Tyrai, 2001.

Raimis
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Ačiū!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vidmantas Stilius
11 hrs