KudoZ home » English to Lithuanian » Automotive / Cars & Trucks

cam follower

Lithuanian translation: kumštelio sekiklis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cam follower
Lithuanian translation:kumštelio sekiklis
Entered by: Džiuginta Spalbar

23:16 Jul 11, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: cam follower
cam follower adjustment
Džiuginta Spalbar
Lithuania
kumštelio sekiklis
Explanation:
statusas Teiktinas

sritis Ekonomika | pramonė ir verslas | tekstilės pramonė | mechanika

apibrėžtis Varomoji kumštelinio mechanizmo grandis, nuo kumštelio perduodanti judesį darbiniam mechanizmui; dar žr. ritininis sekiklis.

atitikmenys angl. cam bowl; cam follower
vok. Nockenrolle, f; Schieber, m
rus. ролик кулачкового механизма, m; толкатель кулачкового механизма, m
pranc. contre-came, f; poussoir, m

šaltinis Aiškinamasis tekstilės terminų žodynas: su vokiečių, anglų, prancūzų ir rusų kalbų atitikmenimis / R. Čiukas, J. Katunskis, A. Kaulakienė ir kt.; Kauno technologijos universitetas. – Kaunas: Technologija, 2001


--------------------------------------------------
Note added at 1 day50 mins (2008-07-13 00:07:01 GMT)
--------------------------------------------------

Jei tekstas apie vidaus degimo variklius, gali būti dujų paskirstymo mechanizmo svirtis (kai mechanizmas svirtnis) arba tiesiog vožtuvo kotas (kai paskirstymo mechanizmo velenas yra virš vožtuvų, pvz., DOHC).
Selected response from:

Lukas_43
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kumštelio sekiklis
Lukas_43
4slankiklisLeonardas


Discussion entries: 1





  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
slankiklis


Explanation:
žr. ES direktyvos 2000/3/EB (32000L0003) V priedą:

The cam follower incorporates a "lost motion" device which absorbs any movement should the reel lock before the full stroke of the follower is completed.

Slankiklis turi "tuščiosios eigos" įtaisą, kuris sugeria judesio energiją, jeigu ritė užblokuojama anksčiau negu slankiklis nuslenka iki galinio savo eigos taško.

Leonardas
PRO pts in category: 50

1 day47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kumštelio sekiklis


Explanation:
statusas Teiktinas

sritis Ekonomika | pramonė ir verslas | tekstilės pramonė | mechanika

apibrėžtis Varomoji kumštelinio mechanizmo grandis, nuo kumštelio perduodanti judesį darbiniam mechanizmui; dar žr. ritininis sekiklis.

atitikmenys angl. cam bowl; cam follower
vok. Nockenrolle, f; Schieber, m
rus. ролик кулачкового механизма, m; толкатель кулачкового механизма, m
pranc. contre-came, f; poussoir, m

šaltinis Aiškinamasis tekstilės terminų žodynas: su vokiečių, anglų, prancūzų ir rusų kalbų atitikmenimis / R. Čiukas, J. Katunskis, A. Kaulakienė ir kt.; Kauno technologijos universitetas. – Kaunas: Technologija, 2001


--------------------------------------------------
Note added at 1 day50 mins (2008-07-13 00:07:01 GMT)
--------------------------------------------------

Jei tekstas apie vidaus degimo variklius, gali būti dujų paskirstymo mechanizmo svirtis (kai mechanizmas svirtnis) arba tiesiog vožtuvo kotas (kai paskirstymo mechanizmo velenas yra virš vožtuvų, pvz., DOHC).

Lukas_43
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 18