KudoZ home » English to Lithuanian » Bus/Financial

services in the insurance sector in general

Lithuanian translation: draudimo sektoriaus paslaugos


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: services in the insurance sector in general
Lithuanian translation:draudimo sektoriaus paslaugos
Entered by: Haris

19:35 Oct 17, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: services in the insurance sector in general
...
Haris
draudimo sektoriaus paslaugos
Explanation:
Reitingu agenturos "Moody's Investors Services" vadybininkas Robertas Rygeli (Robert Riegel) abejoja, ar draudimo sektorius apskritai kada nors sekmingai įsitvirtins internete ...

Geriau vartoti "sektorius", nes įvairiose finansų sistemos plėtros programose figūruoja "bankų sektorius", "draudimo sektorius" ir pan.

Kiek teko susidurti su šia fraze, žodžiai "in general" neverčiami.
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1draudimo sektoriaus paslaugos
diana bb
4Paslaugos draudimo sektoriuje apskritai...(daugeliu atveju, imant bendrai)Jolanta Schimenti


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Paslaugos draudimo sektoriuje apskritai...(daugeliu atveju, imant bendrai)


Explanation:
Atsižvelgiant į sakinio struktūrą (ir kontekstą)...

Beje, "sector" dar galima versti ir "padalinys" arba net ir "sfera".



Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558

49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
draudimo sektoriaus paslaugos


Explanation:
Reitingu agenturos "Moody's Investors Services" vadybininkas Robertas Rygeli (Robert Riegel) abejoja, ar draudimo sektorius apskritai kada nors sekmingai įsitvirtins internete ...

Geriau vartoti "sektorius", nes įvairiose finansų sistemos plėtros programose figūruoja "bankų sektorius", "draudimo sektorius" ir pan.

Kiek teko susidurti su šia fraze, žodžiai "in general" neverčiami.


    Reference: http://www.ebiz.lt/article.php3/8/198/6
    Reference: http://216.239.39.100/search?q=cache:sG2cRijKQlQC:www.lbank....
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 747

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ernestas Lomsargis: Galėčiau siūlyti „bendrosios draudimo sektoriaus paslaugos“, bet kiltų klausimas, o kas yra „atskirosios...“ Šįkart susilaikau nuo diskusijos ;-)
10 hrs