KudoZ home » English to Lithuanian » Bus/Financial

lease purchase financing

Lithuanian translation: išperkamosios nuomos finansavimas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lease purchase financing
Lithuanian translation:išperkamosios nuomos finansavimas
Entered by: Haris

10:26 Oct 29, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: lease purchase financing
išperkamosios nuomos finansavimas?
Haris
išperkamosios nuomos finansavimas
Explanation:
Linkiu daugiau pasitikėti savimi .

Galima ir lizingas, bet lietuviškai ir visai suprantamai yra išperkamoji nuoma.

Lizingas (išperkamoji nuoma). Lizingo paslaugas privatiems ir verslo
klientams teikia Vilniaus banko antrine bendrove UAB VB Lizingas. ...
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
Bet užtat kaip gera, kai kažkas patvirtina tavo vertimą...
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5išperkamosios nuomos finansavimas
diana bb
1lizinginis finansavimas
liutauras


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
lizinginis finansavimas


Explanation:
Lease purchase - lizingas. Galbūt labiau nusimanantys pasiūlys kitą variantą :)

liutauras
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 101

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
išperkamosios nuomos finansavimas


Explanation:
Linkiu daugiau pasitikėti savimi .

Galima ir lizingas, bet lietuviškai ir visai suprantamai yra išperkamoji nuoma.

Lizingas (išperkamoji nuoma). Lizingo paslaugas privatiems ir verslo
klientams teikia Vilniaus banko antrine bendrove UAB VB Lizingas. ...



    Reference: http://www.vb.lt/inside.phtml?lst=lizingas
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 747
Grading comment
Bet užtat kaip gera, kai kažkas patvirtina tavo vertimą...