KudoZ home » English to Lithuanian » Bus/Financial

fiduciary services

Lithuanian translation: patikėto turto (ir patikėtinių sąskaitų) valdymo paslaugos


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fiduciary services
Lithuanian translation:patikėto turto (ir patikėtinių sąskaitų) valdymo paslaugos
Entered by: Ernestas Lomsargis

12:43 Oct 29, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: fiduciary services
fiduciary services, holding companies and insurance-related services
Haris
patikėto turto (ir patikėtinių sąskaitų) valdymo paslaugos
Explanation:
Čia kalbama apie turto (ar sąskaitų) perdavimą (laikinai) valdyti kitam subjektui. Dažnai turto (ar sąskaitų) savininkas, siekdamas pelno ar kitokios naudos, suteikia subjektui visas teises disponuoti tuo turtu (ar sąskaitomis) savo nuožiūra.
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1patikėto turto (ir patikėtinių sąskaitų) valdymo paslaugos
Ernestas Lomsargis
4Patikėtinio / pasitikėjimo paslaugos / paslaugos pasitikėjimo pagrinduJolanta Schimenti


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Patikėtinio / pasitikėjimo paslaugos / paslaugos pasitikėjimo pagrindu


Explanation:
Pagal analogiją: pasitikėjimo sutartis, pasitikėjimo skola,
(ALTŽ)
fiduciary services - óńėóćč äīāåščņåėüķīćī õąšąźņåšą (Multitran)

Įgaliotinio/patikėtinio paslaugos - grįstos kliento pasitikėjimu įgaliotiniu.




    Reference: http://www.fiduciarygroup.com/fiduciary_services.htm
Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
patikėto turto (ir patikėtinių sąskaitų) valdymo paslaugos


Explanation:
Čia kalbama apie turto (ar sąskaitų) perdavimą (laikinai) valdyti kitam subjektui. Dažnai turto (ar sąskaitų) savininkas, siekdamas pelno ar kitokios naudos, suteikia subjektui visas teises disponuoti tuo turtu (ar sąskaitomis) savo nuožiūra.


    Reference: http://www.investorwords.com/cgi-bin/getword.cgi?1932
Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  diana bb
3 hrs