KudoZ home » English to Lithuanian » Business/Commerce (general)

public flotation

Lithuanian translation: (pirminis) viešasis akcijų išpardavimas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:public flotation
Lithuanian translation:(pirminis) viešasis akcijų išpardavimas
Entered by: svarelis

16:09 Feb 2, 2009
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: public flotation
Shares divested could be sold directly to local or regional governments or to private individuals, or they could go under public flotation
DaivaS
Lithuania
(pirminis) viešasis akcijų išpardavimas
Explanation:
(pirminis) viešasis akcijų išpardavimas - vienas iš kapitalo pritraukimo būdų

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2009-02-02 16:29:17 GMT)
--------------------------------------------------

Patikslinu: viešasis akcijų PLATINIMAS, ne išpardavimas
Selected response from:

svarelis
Lithuania
Grading comment
Ačiū!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2(pirminis) viešasis akcijų išpardavimas
svarelis
4viešas akcijų emisijos išpardavimas
vita_translates
4viešas akcijų pardavimas
Kristina Radziulyte


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
viešas akcijų pardavimas


Explanation:
viešas akcijų pardavimas


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&fkt=931&fsdt=4216&q=vie%C...
Kristina Radziulyte
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 8

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
viešas akcijų emisijos išpardavimas


Explanation:
-

vita_translates
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 16

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
(pirminis) viešasis akcijų išpardavimas


Explanation:
(pirminis) viešasis akcijų išpardavimas - vienas iš kapitalo pritraukimo būdų

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2009-02-02 16:29:17 GMT)
--------------------------------------------------

Patikslinu: viešasis akcijų PLATINIMAS, ne išpardavimas


    Reference: http://archyvas.vz.lt/news.php?strid=1002&id=186043
svarelis
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ačiū!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jurate Janaviciute: Taip, kadangi tai yra tas pats kas ir IPO, tai ir versti tikriausiai galima taip pat. Techniškai visi trys variantai geri, bet platinimas / siūlymas plačiau vartojamas.
19 hrs

agree  Inga Jurkeviciute: flotation - akcijų pardavimo pradžia (Pekarsko EN- LT žodynas), manau, reikėtų pabrėžti, kad tai pirminis... arba ... pradžia
3 days16 hrs