KudoZ home » English to Lithuanian » Business/Commerce (general)

Chief Executive Officer (CEO)

Lithuanian translation: Generalinis direktorius


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Chief Executive Officer (CEO)
Lithuanian translation:Generalinis direktorius
Entered by: Ugne Vitkute

11:40 Mar 4, 2004
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Chief Executive Officer (CEO)
Kaip verčiate šias pareigas?
Ugne Vitkute
Lithuania
Generalinis direktorius
Explanation:
:o)
Selected response from:

Irena Gintilas
Grading comment
Anot lietuviu kalbos komisijos, galima vartoti ir vykdantysis direktorius, o vykdomasis direktorius tėra tik rekomendacija.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Generalinis direktoriusIrena Gintilas
4vykdomasis direktorius
Ernestas Lomsargis


Discussion entries: 3





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
chief executive officer (CEO)
vykdomasis direktorius


Explanation:
Nors keistai skamba neveikiamoji forma (vykdomasis <-> vykdantysis), tačiau kol kas tai yra paskutinis kalbininkų žodis.

BBB žodyne dar yra reikšmė „vykdomųjų tarnybų vadovas“. Manau, kad ji yra netiksli, tad ir nesiūlau vartoti.

Kai kuriais atvejais CEO gali būti ir „valdybos pirmininkas“.


    Reference: http://www.google.lt/search?q=vykdomasis+direktorius&ie=UTF-...
Ernestas Lomsargis
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 11

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5
chief executive officer (ceo)
Generalinis direktorius


Explanation:
:o)


    Reference: http://alkonas.fotonija.lt/Word.asp?Zodis=executive
    Reference: http://searchcrm.techtarget.com/gDefinition/0,294236,sid11_g...
Irena Gintilas
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Anot lietuviu kalbos komisijos, galima vartoti ir vykdantysis direktorius, o vykdomasis direktorius tėra tik rekomendacija.