KudoZ home » English to Lithuanian » Cinema, Film, TV, Drama

tinted films

Lithuanian translation: tonuoti filmai


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tinted films
Lithuanian translation:tonuoti filmai
Entered by: Ugne Vitkute

18:20 Feb 22, 2009
English to Lithuanian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama / Films
English term or phrase: tinted films
Gla kokie spalvinti filmai, bet reikia priimto termino...

Wikipedia:
Film tinting is the process of adding color to black and white film, usually by means of soaking the film in dye and staining the film emulsion. The effect is that all of the light shining through is filtered, so that what would be white light is, in fact, another color.
Ugne Vitkute
Lithuania
tonuoti filmai
Explanation:
tonuoti filmai

filmų / nuotraukų tonavimas

--------------------------------------------------
Note added at 17 min. (2009-02-22 18:38:05 GMT)
--------------------------------------------------

Dar vienas pavyzdys:

Jau 1840 metais išrandamas dagerotipinių atvaizdų tonavimas aukso chloridu. Tai pagerino vaizdo aiškumą ir privertė jį švytėti turtingomis atspalviais purpuriniai-rudomis spalvomis.
http://www.straipsniai.lt/fotografija/puslapis/814

Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4spalvota (plastiko) plėvelė
svarelis
3tonuoti filmai
diana bb


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tonuoti filmai


Explanation:
tonuoti filmai

filmų / nuotraukų tonavimas

--------------------------------------------------
Note added at 17 min. (2009-02-22 18:38:05 GMT)
--------------------------------------------------

Dar vienas pavyzdys:

Jau 1840 metais išrandamas dagerotipinių atvaizdų tonavimas aukso chloridu. Tai pagerino vaizdo aiškumą ir privertė jį švytėti turtingomis atspalviais purpuriniai-rudomis spalvomis.
http://www.straipsniai.lt/fotografija/puslapis/814



Example sentence(s):
  • Šioje knygoje rasite įvairiausių temų: paprastas ir sudėtingas retušavimas, raudonų akių efekto pašalinimas, klonavimas, nuotraukų tonavimas...

    Reference: http://www.knyguklubas.lt/lt.php/knygos/populiarioji_literat...
diana bb
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spalvota (plastiko) plėvelė


Explanation:
Paprastai skaidri spalvota plastiko plėvelė (pakavimui, apdailai, aplankų gamybai ir pan.)

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2009-02-23 08:44:25 GMT)
--------------------------------------------------

Tuomet tai - tonuotos (kino) juostos (tinted films)

svarelis
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
Notes to answerer
Asker: kalba eina apie filmus, ne apie plėvelę. verčiu tekstą apie filmų festivalį, ne apie techninius dalykus.