KudoZ home » English to Lithuanian » Computers: Systems, Networks

URI

Lithuanian translation: URI (VRI - vieningas resursų identifikatorius)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:URI
Lithuanian translation:URI (VRI - vieningas resursų identifikatorius)
Entered by: Leonardas

13:55 Jan 10, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Computers: Systems, Networks / Web
English term or phrase: URI
Norėčiau sužinoti, ar šis akronimas verčiamas į lietuvių kalbą ar paliekamas originalas. Jei taip tai kaip lietuviškame tekste pažymėti "URIs" daugiskaitą. Ačiū.
ingoociukas
URI (VRI - vieningas resursų identifikatorius)
Explanation:
Galima išversti šitaip, nors, regis, dažniausiai yra vartojama URI. Jeigu būtina pabrėžti daugiskaitą, galbūt galima versti: URI identifikatoriai.
Selected response from:

Leonardas
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1URI (VRI - vieningas resursų identifikatorius)Leonardas
4Universalusis ištekliaus identifikatoriusKarolina Suliokiene


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
uri
URI (VRI - vieningas resursų identifikatorius)


Explanation:
Galima išversti šitaip, nors, regis, dažniausiai yra vartojama URI. Jeigu būtina pabrėžti daugiskaitą, galbūt galima versti: URI identifikatoriai.

Leonardas
PRO pts in category: 29

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vita_translates
1 day3 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uri
Universalusis ištekliaus identifikatorius


Explanation:
Vertimas iš Kompiuterijos zodynohttp://aldona.mii.lt/pms/terminai/en-lt/zod_u.html.
Jei reikalinga dgs, as versciau taip:
.....universalieji ištekliaus identifikatoriai (angl. URI's)...
O toliau tekste minėti tik URI


    Reference: http://aldona.mii.lt/pms/terminai/en-lt/zod_u.html
Karolina Suliokiene
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LithuanianLithuanian