KudoZ home » English to Lithuanian » Construction / Civil Engineering

poliurethane strawfoam

Lithuanian translation: montažinės putos balionėlyje su vamzdeliu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:poliurethane strawfoam
Lithuanian translation:montažinės putos balionėlyje su vamzdeliu
Entered by: DaivaS

14:39 Jul 8, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: poliurethane strawfoam
fast curing 1,5-component polyurethane strawfoam.
DaivaS
Lithuania
montažinės putos balionėlyje su vamzdeliu
Explanation:
Tinklalapyje http://www.aeromfg.com.au/html/pu_foam_enerfoam.html
yra toks tekstas: „Available: in 908g gun foam, 680g and 340g strawfoam cans.“, taigi, terminas reiškia montažinių putų pakuotės tipą: „strawfoam“ − slėginis balionėlis su „šiaudeliu“ (plastikiniu vamzdeliu, pro kurį išpurškiamos putos), o „gunfoam“ − slėginis balionėlis be vamzdelio, užsukamas ant profesionalaus pistoleto putoms išpurkšti.
Selected response from:

Raimis
Lithuania
Grading comment
Ačiū!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4montažinės putos balionėlyje su vamzdeliu
Raimis
3poliuretano putplastisLeonardas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poliuretano putplastis


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 134

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
montažinės putos balionėlyje su vamzdeliu


Explanation:
Tinklalapyje http://www.aeromfg.com.au/html/pu_foam_enerfoam.html
yra toks tekstas: „Available: in 908g gun foam, 680g and 340g strawfoam cans.“, taigi, terminas reiškia montažinių putų pakuotės tipą: „strawfoam“ − slėginis balionėlis su „šiaudeliu“ (plastikiniu vamzdeliu, pro kurį išpurškiamos putos), o „gunfoam“ − slėginis balionėlis be vamzdelio, užsukamas ant profesionalaus pistoleto putoms išpurkšti.



    Reference: http://www.aeromfg.com.au/html/pu_foam_enerfoam.html
Raimis
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Ačiū!