KudoZ home » English to Lithuanian » Construction / Civil Engineering

reinforced fiberglass

Lithuanian translation: sustiprinto stiklo pluošto kompozitas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reinforced fiberglass composite
Lithuanian translation:sustiprinto stiklo pluošto kompozitas
Entered by: Ugne Vitkute

15:42 Apr 2, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Cutting tools / Pruners
English term or phrase: reinforced fiberglass
Add a precision ground blade in a reinforced fiberglass composite form and you have a pruner that's a joy to use.
Ugne Vitkute
Lithuania
sustiprinto stiklo pluošto kompozitas
Explanation:
Nuorodų neduosiu, nes konkrečios vienos nėra, o aš visą tą terminą sulipdžiau iš dalelių.
Selected response from:

Romualdas Zvonkus
Lithuania
Grading comment
Man irgi iš gramatinės pusės atrodo logiškiausia, kad sustiprintas ne kompozitas, o stiklo pluoštas...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1stiklo pluoštu armuotas kompozitas
svarelis
5sustiprintas stiklo pluošto dalelėmisKarolina Suliokiene
4stiklo pluoštu sutvirtintas kompozitas
Jurate Janaviciute
3sustiprinto stiklo pluošto kompozitas
Romualdas Zvonkus


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sustiprintas stiklo pluošto dalelėmis


Explanation:
http://www.google.lt/search?hl=lt&q=sustiprintas stiklo pluo...

Karolina Suliokiene
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sustiprinto stiklo pluošto kompozitas


Explanation:
Nuorodų neduosiu, nes konkrečios vienos nėra, o aš visą tą terminą sulipdžiau iš dalelių.

Romualdas Zvonkus
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Man irgi iš gramatinės pusės atrodo logiškiausia, kad sustiprintas ne kompozitas, o stiklo pluoštas...

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stiklo pluoštu sutvirtintas kompozitas


Explanation:
.


    Reference: http://internet.ktu.lt/lt/mokslas/zurnalai/mechanika/mechtu5...
Jurate Janaviciute
Luxembourg
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
stiklo pluoštu armuotas kompozitas


Explanation:
Tikrai: vienos nuorodos nėra, tačiau Lietuvos standartizacijos departamento tinklapyje radau posakį "stiklo pluoštu armuotas [kompozitas]", kuris, mano manymu, čia tikrai tiktų

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-04-02 20:53:17 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Galbūt stiklo pluoštą ir galima stiprinti, bet Lietuvos standartizacijos departamento tinklapyje (o ir kituose interneto šaltiniuose) tvirtinama, kad tai kompozitas (mišinys) yra sutvirtinamas/sustiprinamas (statybos terminijoje - armuojamas), o ne pats stiklo pluoštas (liaudiškai - stiklo vata).


    Reference: http://www.lsd.lt/standards/catalog.php?ics=83.120
svarelis
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lukas_43
2 hrs