KudoZ home » English to Lithuanian » Engineering (general)

Pump skid

Lithuanian translation: siurblinė, siurblio platforma


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pump skid
Lithuanian translation:siurblinė, siurblio platforma
Entered by: Zivile Otten

12:23 Jan 30, 2009
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Pump skid
Skid for cooler elements,

daugiau teksto nėra, nes tik dalių išvardinimas
Zivile Otten
siurblinė, siurblio platforma
Explanation:
susidurti neteko, bet taip spėju iš google pateikiamų variantų
Selected response from:

Loreta Alechnaviciute Hoffmann
Lithuania
Grading comment
Labai ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5siurblys su rėmu sumontuotas ant plokštėsEgidijus
3siurblinė, siurblio platforma
Loreta Alechnaviciute Hoffmann


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pump skid
siurblinė, siurblio platforma


Explanation:
susidurti neteko, bet taip spėju iš google pateikiamų variantų


    Reference: http://www.wastechengineering.com/products/pump-skids-for-co...
    Reference: http://mxros.com/pumpskid.htm
Loreta Alechnaviciute Hoffmann
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Labai ačiū

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pump skid
siurblys su rėmu sumontuotas ant plokštės


Explanation:
jei čia tik išvardintos detalės, tai pavadinimas apibrėžimo forma būtų tinkamiausias, nes nėra standartinių lietuviškų trumpinių tokiems dalykams.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-01-30 15:58:38 GMT)
--------------------------------------------------

beje, ant vienos plokštės gali būti ir keli siurbliai (dažniausiai taip ir būna), čia jau nuo situacijos priklauso

Egidijus
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian