KudoZ home » English to Lithuanian » Finance (general)

Benchmark instruments

Lithuanian translation: baziniai instrumentai


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Benchmark instruments
Lithuanian translation:baziniai instrumentai
Entered by: Leonardas

08:09 Mar 28, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Benchmark instruments
Apie jas galima gauti informacija SMS zinute is banko. O kas tai yra...?
DaivaS
Lithuania
baziniai instrumentai
Explanation:
.
Selected response from:

Leonardas
Grading comment
Ačiū! Tik tikriausiai priemonės, o ne instrumentai
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3baziniai instrumentaiLeonardas
3 -1lyginamojo indekso instrumentaiDeimante Paulauskaite


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
benchmark instruments
baziniai instrumentai


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 121
Grading comment
Ačiū! Tik tikriausiai priemonės, o ne instrumentai

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
benchmark instruments
lyginamojo indekso instrumentai


Explanation:
http://209.85.135.104/search?q=cache:zG9KZTZlKiMJ:www.seb.lt...

http://www.nordea.com/sitemod/upload/Root/www.nordea.com - u...

http://209.85.129.104/search?q=cache:aI5M2ZlZAI4J:www.sampo....

Deimante Paulauskaite
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mindaugas Vasinauskas: nelabai įsivaizduoju kas galėtų būti "lyginamojo indekso instrumentai"?Čia turbūt kalbama apie palyginamąsias/bazines finansines priemones (pvz. , JAV iždo vekseliai ar euroobligacijos), nuo kurių svyravimų priklauso panašių/susijusių vert. popierių kaina
4 days