KudoZ home » English to Lithuanian » Finance (general)

convalescence benefit

Lithuanian translation: pasveikimo lengvata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:convalescence benefit
Lithuanian translation:pasveikimo lengvata
Entered by: Vitals

14:42 Apr 24, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / payment cards
English term or phrase: convalescence benefit
Vienas is mokejimo korteles privalumu. Kokiu butu variantu?
Vitals
Lithuania
pasveikimo lengvata
Explanation:
Gal reikia daugiau konteksto? Tačiau jeigu čia mokėjimo korteles, tai pagal tokias sutartis, klientas dažnai apdraustas dėl galimybės, kad negalės išmokėti kortelės mėnesinių mokesčių kai jis pasveikimo fazėje po kažkokios patirtos nelaimės, ar chirurginės operacijos.
Selected response from:

Gintautas Kaminskas
Australia
Grading comment
Aciu. Jusu atsakymas pagelbejo labiausiai.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1pasveikimo lengvata
Gintautas Kaminskas
3prarastų pinigų grąžinimo galimybė
vita_translates


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prarastų pinigų grąžinimo galimybė


Explanation:
http://www.fairprice-mobility-scooters.co.uk/scooter_insuran...

gal tai gali buti taikoma vagystes atveju, kai is korteles buvo neteisetai pasisavinti pinigai...

vita_translates
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 38

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pasveikimo lengvata


Explanation:
Gal reikia daugiau konteksto? Tačiau jeigu čia mokėjimo korteles, tai pagal tokias sutartis, klientas dažnai apdraustas dėl galimybės, kad negalės išmokėti kortelės mėnesinių mokesčių kai jis pasveikimo fazėje po kažkokios patirtos nelaimės, ar chirurginės operacijos.

Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 34
Grading comment
Aciu. Jusu atsakymas pagelbejo labiausiai.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Inga Jurkeviciute: "convalescence benefit" susijusi su sveikatos draudimu. Mokėjimo korteles privalumas - sutartyje numatoma, kad bankas kiekv.men. is korteles saskaitos nuskaiciuoja pvz. 100 Lt, nors visa pasveikimo lengvatos suma yra daug didesne.
38 mins