KudoZ home » English to Lithuanian » Finance (general)

overbooking

Lithuanian translation: perteklinis bilietų pardavimas arba rezervavimas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:overbooking
Lithuanian translation:perteklinis bilietų pardavimas arba rezervavimas
Entered by: Vitals

09:06 Apr 26, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / cards
English term or phrase: overbooking
Kredit. korteles privalumas:

Delay, Cancellation or ***Overbooking*** - flight, train or ship is delayed, cancelled or overbooked and no alternative made available within 4 hours - X00 USD per person for additional travel, refreshments and accommodation charged to XX card
Vitals
Lithuania
perteklinis bilietų pardavimas arba rezervavimas
Explanation:
parduodama arba rezervuojama daugiau bilietų, nei yra laisvų vietų.
Selected response from:

Arnas Vitkus
Lithuania
Grading comment
Dekoju visiems dalyvavusiems. Sis variantas labiau tiko mano kontekstui.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5perteklinis bilietų pardavimas arba rezervavimas
Arnas Vitkus
4per daug parduota vietų
Romualdas Zvonkus


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
per daug parduota vietų


Explanation:
Kai kurių pigių avialinijų bajeris - parduodama daugiau bilietų nei yra vietų lėktuve, tikintis, kad nesusirinks visi keleiviai. Tokiu atveju paskutiniai atėję lieka „ant ledo“

Romualdas Zvonkus
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
perteklinis bilietų pardavimas arba rezervavimas


Explanation:
parduodama arba rezervuojama daugiau bilietų, nei yra laisvų vietų.

Arnas Vitkus
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dekoju visiems dalyvavusiems. Sis variantas labiau tiko mano kontekstui.