KudoZ home » English to Lithuanian » Food & Drink

merinque

Lithuanian translation: merenga


09:46 Oct 18, 2002
English to Lithuanian translations [Non-PRO]
Art/Literary - Food & Drink / food
English term or phrase: merinque
delicious merinque
jola
Lithuanian translation:merenga
Explanation:
meringue [m…‹rœ‰] pr. n kul. merenga (pyragaitis)

merenga - iki kietumo išplakti, su cukrumi sumaišyti orkaitėje kepti kiaušinių baltymai, naudojami kepiniams puošti;
pyragaičiai, pagaminti iš tokios masės, dažnai pripildyti kremo.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-18 10:26:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Dar vadinamas \'bezė\'.
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3merenga
diana bb
5merenga/bezėZivile Otten
5merenga
Ernestas Lomsargis


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
merenga


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-18 10:12:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Nežinau, kaip dabar, tačiau anksčiau gamindavo tokius „orinius pyragaičius“. Juos sudarydavo du kremu sujungti „kupoliukai“, pagaminti iš plaktos kiaušinių baltymo masės.


    Alkonas
Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
merenga


Explanation:
meringue [m…‹rœ‰] pr. n kul. merenga (pyragaitis)

merenga - iki kietumo išplakti, su cukrumi sumaišyti orkaitėje kepti kiaušinių baltymai, naudojami kepiniams puošti;
pyragaičiai, pagaminti iš tokios masės, dažnai pripildyti kremo.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-18 10:26:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Dar vadinamas \'bezė\'.


    Alkonas, Doboux Restaurant Language Guide
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ernestas Lomsargis: :-)
4 mins

agree  Jolanta Schimenti: Juos dar vadina morengais. Bezė kremas, kiek žinau, yra baltyminis, bet minkštas (nesukietėjęs).
2 hrs
  -> Taip, aš tikėjausi žodyne išvysti "morengą". Ir dėl beze tu teisi. Nors tas Doboux restaurant Guide juos pateikia kaip sinonimus.

agree  Džiuginta Spalbar
7 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
merenga/bezė


Explanation:
pažodinis vertimas: merenga/ bezė

Lietuvoje plaktų baltymų gaminiai vadinami pvz. taip:
morenginis tortas/ morenginiai pyragaičiai, baltymų sausainiai, baltymų pyragaičiai...


    Reference: http://www.skonis.lt/show-search.php
    Reference: http://receptai.w3.lt
Zivile Otten
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian