KudoZ home » English to Lithuanian » IT (Information Technology)

Recovery

Lithuanian translation: naudojimas


20:00 Sep 6, 2006
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: Recovery
This structure should not be interpreted as any attempt to give guidance if a waste treatment is Recovery or Disposal under the EC waste legislation.
Čia apie atliekų tvarkymą. Tiems dviem žodžiams gal jau yra kokie nors atitikmenys?
Ramona Krankalyte
Lithuanian translation:naudojimas
Explanation:
atliekų naudojimas ir šalinimas (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=9216...
Selected response from:

Marius Reika
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1naudojimas
Marius Reika
4panaudojimas
Vita Juciuviene
4pakartotinis naudojimasLeonardas


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
recovery
naudojimas


Explanation:
atliekų naudojimas ir šalinimas (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=9216...


Example sentence(s):
  • http://www3.lrs.lt/pls/term/dba_term.termp.term_sar?p_term=recovery&p_sritis=0&p_kalba=2&p_baze=0&p_result=1
Marius Reika
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lidija Sirvinskaite
16 hrs
  -> ačiū

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
recovery
pakartotinis naudojimas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 80

1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
recovery
panaudojimas


Explanation:
perdirbimas arba panaudojimas (energijai)

Example sentence(s):
  • kadangi valstybės narės, siekdamos aukšto aplinkos apsaugos lygio, be veiksmų, kuriais užtikrinamas atsakingas atliekų šalinimas ir panaudojimas, ...
  • Tarp sąvokų perdirbimas ir panaudojimas skirtumas tik tas, kad panaudojimo sąvoka apima ir panaudojimą energijai. Europos Tarybos Direktyvoje dėl atliekų ...

    eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32002R2150:LT:NOT - 124k -
    Reference: http://neris.mii.lt/mt/straipsniai/200511/tva.doc
Vita Juciuviene
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian