KudoZ home » English to Lithuanian » IT (Information Technology)

seamless multimedia stream

Lithuanian translation: nenutrūkstamas įvairialypės informacijos srautas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:seamless multimedia stream
Lithuanian translation:nenutrūkstamas įvairialypės informacijos srautas
Entered by: Jurate Janaviciute

15:02 Apr 9, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: seamless multimedia stream
"up to 270Mbps data rate, suitable for seamless multimedia stream"
Jurate Janaviciute
Luxembourg
nenutrūkstamas (ištisinis) daugialypės informacijos srautas
Explanation:
„multimedia“ verčiama kaip „daugialypė“, „įvairialypė“
Selected response from:

Justas Staniulis
Seychelles
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nenutrūkstamas informacijos srautas
svarelis
4nenutrūkstamas (ištisinis) daugialypės informacijos srautas
Justas Staniulis
4nenutrūkstantis daugiaformatis (duomenų) srautas
Lukas_43
4nenutrūkstantis multimedijos srautas
Romualdas Zvonkus


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nenutrūkstantis multimedijos srautas


Explanation:
Sudėliojau iš terminų, paimtų iš http://www.likit.lt/en-lt/zod_s.html


    Reference: http://www.likit.lt/en-lt/zod_s.html
Romualdas Zvonkus
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 15

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nenutrūkstantis daugiaformatis (duomenų) srautas


Explanation:
Iš esmės sutinku su P. Zvonkumi, tik manau ne multimedijos, o daugiaformatis srautas

Lukas_43
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
nenutrūkstamas informacijos srautas


Explanation:
nenutrūkstamas informacijos, perduodamos daugialypės terpės įrenginiais, srautas
pagal terminologijos taisykles, negalima rašyti "nenutrūkstantis", reikia rinktis "nenutrūkstamas"

svarelis
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nenutrūkstamas (ištisinis) daugialypės informacijos srautas


Explanation:
„multimedia“ verčiama kaip „daugialypė“, „įvairialypė“


    Reference: http://www.vlkk.lt/konsultacijos/konsultacija.3548_1.html
    Reference: http://www3.lrs.lt/pls/ev/ev.disph?l1=2&l2=1&l3=3&l4=4&a_ter...
Justas Staniulis
Seychelles
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 20