KudoZ home » English to Lithuanian » Law (general)

character witness

Lithuanian translation: gynybos/apkaltos liudininkas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:character witness
Lithuanian translation:gynybos/apkaltos liudininkas
Entered by: juodoji_nasle

10:24 Nov 8, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: character witness
Sveiki, gal kas nors esat susidūre su šia fraze? Paaiškinimuose randu, kad tai žmogus, paliudijantis koks doras ir geras buvo itariamasis nusikaltimu, todėl mažai tikėtina, kad jis tą nusikaltimą galėjo įvykdyti. Bet kaip tai pasakyti keliais žodžiais? Gal yra koks terminas?
Ačiū
juodoji_nasle
gynybos/apkaltos liudininkas
Explanation:
Priklauso nuo to, kuri puse iskviecia, manau, tiktu kazkuris is siu.
Selected response from:

xxxJurgitaUr
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5išteisinantis liudytojasUgne Vitkute
4asmenį apibūdinantis liudytojasJulias8
3gynybos/apkaltos liudininkasxxxJurgitaUr


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
išteisinantis liudytojas


Explanation:
čia reikėtų gerai pasukt galvą ir keletą vertimų sukurpt, gal dar tiktų 'lemiamas liudininkas'

Ugne Vitkute
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  diana bb: Na, gal nevisai... Nes apibrėžimuose anglų kalba nurodoma, kad 'character witness' gali liudyti ne tik apie nusikaltėlį, bet ir apie auką.
11 mins

neutral  Vidmantas Stilius: reikėtų skirti "liudininką" nuo "liudytojo"
4 days
  -> Mano DLKŽ teigia, kad tai tas pats.

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gynybos/apkaltos liudininkas


Explanation:
Priklauso nuo to, kuri puse iskviecia, manau, tiktu kazkuris is siu.

xxxJurgitaUr
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4

2350 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
asmenį apibūdinantis liudytojas


Explanation:
Šis atitikmuo paimtas iš Anglų lietuvių kalbų teisės žodyno.

Paaiškinimas anglų k. iš http://legal-dictionary.thefreedictionary.com/character witn...

character witness n. a person who testifies in a trial on behalf of a person (usually a criminal defendant) as to that person's good ethical qualities and morality both by the personal knowledge of the witness and the person's reputation in the community. Such testimony is primarily relevant when the party's honesty or morality is an issue, particularly in most criminal cases and civil cases such as fraud.


    Reference: http://legal-dictionary.thefreedictionary.com/character+witn...
Julias8
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4