KudoZ home » English to Lithuanian » Law (general)

Do any of the following apply to you?

Lithuanian translation: Ar nors vienas iš žemiau pateiktų kriterijų Jums yra taikytinas?


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Do any of the following apply to you?
Lithuanian translation:Ar nors vienas iš žemiau pateiktų kriterijų Jums yra taikytinas?
Entered by: Vitals

10:24 Jul 2, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / visa
English term or phrase: Do any of the following apply to you?
Toks klausimas vizos gavimo formoje, na o po jo daugybe kriteriju, tokiu kaip 'drug abuse, detained, denied entry" ir t.t.
Vitals
Lithuania
Ar nors vienas iš žemiau pateiktų kriterijų Jums yra taikytinas?
Explanation:
.
Selected response from:

Karolina Suliokiene
United Kingdom
Grading comment
Aciu
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Ar nors vienas iš žemiau pateiktų kriterijų Jums yra taikytinas?Karolina Suliokiene
3Ar kas nors iš žemiau nurodyto gali būti taikoma jums?
Sergijus Kuzma


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
do any of the following apply to you?
Ar nors vienas iš žemiau pateiktų kriterijų Jums yra taikytinas?


Explanation:
.

Karolina Suliokiene
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 218
Grading comment
Aciu

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sergijus Kuzma
9 mins

agree  Ugne Vitkute: Sutinku, tik galą taisyčiau į "Jums tinka", nes tas sakinio griozdiškumas keistas
8 hrs
  -> dėkui

agree  xxxJurgitaUr
5 days
  -> dėkui

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
do any of the following apply to you?
Ar kas nors iš žemiau nurodyto gali būti taikoma jums?


Explanation:
Angliškai viskas aišku, bet sunku perteikti esmę lietuviškai.

Sergijus Kuzma
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20