KudoZ home » English to Lithuanian » Marketing

awe-inspiring

Lithuanian translation: įspūdingas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:awe-inspiring
Lithuanian translation:įspūdingas
Entered by: diana bb

08:50 Aug 10, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
Marketing / reklamin? filosofija (?)
English term or phrase: awe-inspiring
Tokiame sakinyje:

Sometimes life is incredible, amazing, awe-inspiring.
Ernestas Lomsargis
įspūdingas
Explanation:
awe-inspiring, a - keliantis pagarbą/baimę; įspūdingas

Kartais gyvenimas yra nepaprastas/ nuostabus, stebinantis ir įspūdingas.
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
Vidmanto atsakymas taip pat geras, tačiau šis tinka labiau. Ačiū.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pribloškiantis, stulbinantis
Vidmantas Stilius
5įspūdingas
diana bb


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
įspūdingas


Explanation:
awe-inspiring, a - keliantis pagarbą/baimę; įspūdingas

Kartais gyvenimas yra nepaprastas/ nuostabus, stebinantis ir įspūdingas.


    Alkonas
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 747
Grading comment
Vidmanto atsakymas taip pat geras, tačiau šis tinka labiau. Ačiū.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pribloškiantis, stulbinantis


Explanation:
Tokie mano siūlymai.

Vidmantas Stilius
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 641