KudoZ home » English to Lithuanian » Mechanics / Mech Engineering

hand sockets

Lithuanian translation: rankinio veržliarakčio galvutės


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hand sockets
Lithuanian translation:rankinio veržliarakčio galvutės
Entered by: Vaida Bilinskiene

13:13 Jul 10, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / pneumatiniai įrankiai
English term or phrase: hand sockets
Do not use hand sockets.
Use only power or impact sockets in good condition.

Kalbama apie veržliasukį.
Vaida Bilinskiene
Lithuania
rankinio veržliarakčio galvutės
Explanation:
Socket tai vis dėlto greičiau būtų to veržliarakčio arba veržliasukio antgalis, galvutė.
Selected response from:

Leonardas
Grading comment
Ačiū už pagalbą.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3rankinio veržliarakčio galvutėsLeonardas
3rankinis veržliasukis / veržliaraktis
Romualdas Zvonkus


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rankinis veržliasukis / veržliaraktis


Explanation:
Man regis, kad čia kalbama apie nuorodoje parodytą veržliaraktį. Būtent, kad tokio nenaudoti, o naudoti elektrinį.


    Reference: http://images.google.lt/imgres?imgurl=http://ecx.images-amaz...
Romualdas Zvonkus
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Ačiū už pagalbą.


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rankinio veržliarakčio galvutės


Explanation:
Socket tai vis dėlto greičiau būtų to veržliarakčio arba veržliasukio antgalis, galvutė.

Leonardas
PRO pts in category: 209
Grading comment
Ačiū už pagalbą.