KudoZ home » English to Lithuanian » Medical: Instruments

forward production

Lithuanian translation: naujausia produkcija


15:50 Feb 8, 2009
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: forward production
Tam tikri modeliai priskiriami šiai 'forward production'
DaivaS
Lithuania
Lithuanian translation:naujausia produkcija
Explanation:
Trūksta konteksto. Spėju, kad tai galėtų būti moderni, patobulinta, pirmaujanti, naujausia, "priešakinė" produkcija.
Selected response from:

Rasa Zurbaite
Sweden
Grading comment
Ačiū!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2produkcija už numatomą laikotarpį
Gintautas Kaminskas
1naujausia produkcija
Rasa Zurbaite


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
produkcija už numatomą laikotarpį


Explanation:
Be išsamesnio konteksto sunku. Bet mano supratimu, kalbama apie "production for an anticipated/foreseeable period of time", reiškia, numatoma, kad galima tuos modelius gaminti, nes tikrai jiems bus paklausa.

Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 21

15 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
naujausia produkcija


Explanation:
Trūksta konteksto. Spėju, kad tai galėtų būti moderni, patobulinta, pirmaujanti, naujausia, "priešakinė" produkcija.

Rasa Zurbaite
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Ačiū!