KudoZ home » English to Lithuanian » Medical: Pharmaceuticals

rater-blinded

Lithuanian translation: stebėtojui nežinomas; paslėptas nuo stebėtojo; stebėtojui aklas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rater-blinded
Lithuanian translation:stebėtojui nežinomas; paslėptas nuo stebėtojo; stebėtojui aklas
Entered by: Leonardas

16:49 Jun 26, 2007
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / clinical trial
English term or phrase: rater-blinded
Koks galėtų būti lietuviškas atitikmuo? 'vertintojams aklas'?
DaivaS
Lithuania
stebėtojui nežinomas; paslėptas nuo stebėtojo; stabėtojui aklas
Explanation:
.
Selected response from:

Leonardas
Grading comment
ačiū!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1stebėtojui nežinomas; paslėptas nuo stebėtojo; stabėtojui aklasLeonardas
4tyrėjams aklas
Jurate Janaviciute


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
stebėtojui nežinomas; paslėptas nuo stebėtojo; stabėtojui aklas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 112
Grading comment
ačiū!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Giedrius Ramasauskas: panašus klausimas buvo http://rus.proz.com/kudoz/1483936
14 mins

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tyrėjams aklas


Explanation:
Pagal tildę:
double-blind test -
dvigubai aklas tyrimas (kada nei tiriantieji, nei tiriamieji nežino, kuri grupė tiriama; vengiant neobjektyvumo)

O šiuo atveju
rater-blinded - tyrėjams aklas tyrimas


Example sentence(s):
  • Neseniai atliktas kontroliuojamas tyrėjams aklas tyrimas su atsitiktiniu būdu atrinktais pacientais...

    Reference: http://www.medicine.lt/index.php?pagrid=leidiniai&subid=gm&s...
Jurate Janaviciute
Luxembourg
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian