KudoZ home » English to Lithuanian » Other

brown bag lecture

Lithuanian translation: rudojo maišelio paskaita


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:brown bag lecture
Lithuanian translation:rudojo maišelio paskaita
Entered by: Ernestas Lomsargis

06:19 May 10, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
English term or phrase: brown bag lecture
a type of lecture.
Gineita
rudojo maišelio paskaita
Explanation:
Brown bag - tai rudas popierinis maišelis, naudojamas susidėti, pavyzdžiui, priešpiečiams ar buteliui vyno :-)

Brown bag lecture - tai neformali (ar pusiau formali) paskaita ar prezentacija (pristatymas), kurią rengia, pavyzdžiui, įvairių tos pačios aukštosios (ar kitokio lygio) mokyklos fakultetų dėstytojai ir studentai. Jie pasakoja apie savo išvykas, patirtį, tyrimus ir t. t.

Žr. žemiau pateiktas nuorodas.
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5trumpa paskaita priešpiečių metu
Vidmantas Stilius
3 +1rudojo maišelio paskaita
Ernestas Lomsargis


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
trumpa paskaita priešpiečių metu


Explanation:
trumpa paskaita priešpiečių metu
lietuviško atitikmens lyg ir nėra.
brown bag - maišelis su maistu.

Remiantis kontekstu, reikėtų ne tiek versti, kiek paaiškinti (pvz. trumpa paskaita darbo pertraukos metu, darbo vietoje ar pan.)

Vidmantas Stilius
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 641

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rudojo maišelio paskaita


Explanation:
Brown bag - tai rudas popierinis maišelis, naudojamas susidėti, pavyzdžiui, priešpiečiams ar buteliui vyno :-)

Brown bag lecture - tai neformali (ar pusiau formali) paskaita ar prezentacija (pristatymas), kurią rengia, pavyzdžiui, įvairių tos pačios aukštosios (ar kitokio lygio) mokyklos fakultetų dėstytojai ir studentai. Jie pasakoja apie savo išvykas, patirtį, tyrimus ir t. t.

Žr. žemiau pateiktas nuorodas.


    Reference: http://www.anth.ucsb.edu/brownbags/index.html
    Reference: http://dictionary.cambridge.org/define.asp?key=brown*1+1
Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olaf
1 day12 hrs