KudoZ home » English to Lithuanian » Other

fire warden

Lithuanian translation: priešgaisrinės (ap)saugos prižiūrėtojas


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fire warden
Lithuanian translation:priešgaisrinės (ap)saugos prižiūrėtojas
Entered by: ingoociukas

19:36 Feb 21, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Other / fire evacuation procedure
English term or phrase: fire warden
fire warden
ingoociukas
priešgaisrinės (ap)saugos prižiūrėtojas
Explanation:
priešgaisrinės (ap)saugos prižiūrėtojas

EXPO priešgaisrinės apsaugos struktūra, susidedanti iš Paviljonų priešgaisrinės apsaugos prižiūrėtojų, bus atsakinga ir už parengties priemonių nelaimės atveju vykdymą; ugniagesių struktūra, susidedant iš Paviljonų ugniagesių brigadų, bus atsakinga už veiksmus nelaimės atveju.
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
Ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4priešgaisrinės saugos (objekto) atstovasKarolina Suliokiene
4priešgaisrinės (ap)saugos prižiūrėtojas
diana bb
4atsakingas už priešgaisrinę saugą asmuo
Justas Staniulis
4priešgaisrinio bokšto budėtojas
vita_translates


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
priešgaisrinio bokšto budėtojas


Explanation:
.

vita_translates
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 56

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
atsakingas už priešgaisrinę saugą asmuo


Explanation:
.

Justas Staniulis
Seychelles
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 23

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
priešgaisrinės (ap)saugos prižiūrėtojas


Explanation:
priešgaisrinės (ap)saugos prižiūrėtojas

EXPO priešgaisrinės apsaugos struktūra, susidedanti iš Paviljonų priešgaisrinės apsaugos prižiūrėtojų, bus atsakinga ir už parengties priemonių nelaimės atveju vykdymą; ugniagesių struktūra, susidedant iš Paviljonų ugniagesių brigadų, bus atsakinga už veiksmus nelaimės atveju.



    Reference: http://www.expo2005.lt/files/0.797563001109060731.pdf
diana bb
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Ačiū

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
priešgaisrinės saugos (objekto) atstovas


Explanation:
Pagal anglišką paaiškinimą žemiau, tai asmuo atsakingas už priešgaisrinę saugą įmonėje - iš darbuotojų tarpo išrinktas priešgaisrinės saugos objekto atstovas:

http://safety.ncl.ac.uk/Home.aspx?tabid=156Ų
In larger buildings, or those in which a roll call after evacuation is ineffective due the the continuous movememnt of people in and out of the building, designated Fire Wardens should be appointed for each area of the building. In some cases, due to the complexity of the building, it may be necessary to have more than one Fire Warden. In the event of a fire, the Fire Wardens are responsible for ensuring that their areas are evacuated; on completion of this task the Fire Warden reports that their area is clear to the Fire Marshal who is overall in-charge and positioned at the Fire Assembly Point.

It should be stressed that no one in the building should delay their evacuation pending instructions from a Fire Warden. The absence of Fire Wardens should have no effect on the evacuation, but could affect the reliability of information that is passed on to the Fire Brigade when they arrive at the incident.


www.tax.lt/modules.php?name=Forums&file=download&id=10362:
3. Atvykus ugniagesiams, objekto atstovas,vadovavęs gaisro gesinimui, privalo informuoti juos apie gaisro aplinkybes;
4. Objekto atstovas, esantis gaisro gesinimo štabe, privalo:
gaisro gesinimo vadovą konsultuoti apie technologinį procesą ir specifines degančio objekto savybes, taip pat informuoti apie sprogstamų, lengvai užsidegančių ir degių skysčių kiekį ir jų laikymo vietą;
gaisro gesinimo vadovo prašymu skirti darbuotojus gaisrui gesinti ir materialinėms vertybėms evakuoti;
pagal gaisro gesinimo vadovo nurodymus organizuoti įvairių(vėdinimo ir kitų) komunikacijų išjungimą ar perjungimą;
vadovauti objekto darbuotojams gesinantiems gaisrą.


Karolina Suliokiene
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 32