KudoZ home » English to Lithuanian » Other

tail wagging the dog

Lithuanian translation: uodega vizgina šunį


08:10 Mar 16, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: tail wagging the dog
Tail wagging the dog
egliukas11
Lithuanian translation:uodega vizgina šunį
Explanation:
Buvo toks filmas, išverstas "Uodega vizgina šunį". Manau, kad puikus vertimas. Reiškia, kad ne šuo valdo uodegą, o uodega jį. Čia panašiai kaip "Kojos galvą vedžioja" (tokia knyga, kas pamenat iš vaikystės).
Selected response from:

Kristina Radziulyte
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4uodega vizgina šunį
Kristina Radziulyte
5kaušinis vištą moko
vita_translates


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kaušinis vištą moko


Explanation:
"the tail is wagging the dog", toks galėtų būti lietuviškas atitikmuo.

http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=phr&s=Tail wagging the dog...

vita_translates
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 56

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
uodega vizgina šunį


Explanation:
Buvo toks filmas, išverstas "Uodega vizgina šunį". Manau, kad puikus vertimas. Reiškia, kad ne šuo valdo uodegą, o uodega jį. Čia panašiai kaip "Kojos galvą vedžioja" (tokia knyga, kas pamenat iš vaikystės).

Kristina Radziulyte
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romualdas Zvonkus: Yep, buvo toks filmas.
1 hr

agree  Justina KP
1 hr

agree  diana bb
2 hrs

agree  Karolina Suliokiene
3 hrs