KudoZ home » English to Lithuanian » Other

natural fit

Lithuanian translation: labai domino


09:10 Apr 30, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: natural fit
Chicago police were very forceful in trying to get this out there in the national news. But it was also a natural fit for a lot of media outlets because here’s this glamour puss killer who’s on the run.
egliukas11
Lithuanian translation:labai domino
Explanation:
...tai buvo labai aktualu...
...tai labai domino...
..tačiau suprantama, kad tai labai domino ir....
ir pan.
Selected response from:

Arnas Vitkus
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5natural fitaurelija25
4tapo susidomėjimo objektu/sukėlė susidomėjimą
vita_translates
4Žinoma, tai buvo paranku ir...
Vitals
4labai domino
Arnas Vitkus


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
labai domino


Explanation:
...tai buvo labai aktualu...
...tai labai domino...
..tačiau suprantama, kad tai labai domino ir....
ir pan.

Arnas Vitkus
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Žinoma, tai buvo paranku ir...


Explanation:
FIT turi "tinkamumo" reiksme

Vitals
Lithuania
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in LithuanianLithuanian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tapo susidomėjimo objektu/sukėlė susidomėjimą


Explanation:
Aš asmeniškai versčiau taip...

vita_translates
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 56

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5
natural fit


Language variant: naturaliai tikti, pritikti

Explanation:
Naturaliai tikti ar pritikti, pagal konteksta butu - tai naturaliai pritiko ziniasklaidai - tai reiskia kad tinka kaip ir turi buti

aurelija25
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian