KudoZ home » English to Lithuanian » Other

thin breadsticks

Lithuanian translation: Plonos(-ios) duonos lazdelės


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:thin breadsticks
Lithuanian translation:Plonos(-ios) duonos lazdelės
Entered by: Haris

18:17 Aug 24, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
English term or phrase: thin breadsticks
duonos gaminiai
Haris
Plonos(-ios) duonos lazdelės
Explanation:
Rūšiai nusakyti ir terminams sudaryti netinka paprastosios formos, jomis pasakoma tik paprasta ypatybė: plg.: bendras ir bendrasis kambarys.

Manyčiau, jog čia būtų reikalinga vartoti įvardžiuotinę formą

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-25 02:45:44 (GMT)
--------------------------------------------------

O gal tiesiog \"duonos lazdelės\", jei tik viena rūšis?
Selected response from:

Jolanta Schimenti
Grading comment
Ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1plonos duonos lazdelės
Vidmantas Stilius
4 +1Plonos(-ios) duonos lazdelėsJolanta Schimenti


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Plonos(-ios) duonos lazdelės


Explanation:
Rūšiai nusakyti ir terminams sudaryti netinka paprastosios formos, jomis pasakoma tik paprasta ypatybė: plg.: bendras ir bendrasis kambarys.

Manyčiau, jog čia būtų reikalinga vartoti įvardžiuotinę formą

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-25 02:45:44 (GMT)
--------------------------------------------------

O gal tiesiog \"duonos lazdelės\", jei tik viena rūšis?

Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558
Grading comment
Ačiū

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vidmantas Stilius: Mano manymu, įvardžiuotinė forma per daug įsigali - kišama bet kur.
1 hr
  -> Keista,lituanistai mano, kad nepakankamai. Kaip ten bebūtų, terminuose ir pavadinimuose ji turi būti. Argi per daug - rudasis gabalinis cukrus, žalieji žirneliai, saldieji pipirai (juk įprasta). Tačiau verta išskirti tada, jei yra ir kita -"storųjų" rūšis

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
plonos duonos lazdelės


Explanation:
Plonos duonos lazdelės.
Rodos, pas mus dar negamina.

Vidmantas Stilius
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 641

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jolanta Schimenti: Būdama Lietuvoje valgiau...
14 mins
  -> Ir kaip, skanu?