KudoZ home » English to Lithuanian » Other

mayonnaise with prickles

Lithuanian translation: majonezas su marinuotomis/raugintomis daržovėmis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mayonnaise with pickles
Lithuanian translation:majonezas su marinuotomis/raugintomis daržovėmis
Entered by: Haris

07:24 Aug 25, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
English term or phrase: mayonnaise with prickles
majonezas
Haris
majonezas su marinuotomis/raugintomis dar¾ovģmis
Explanation:
majonezas su marinuotomis/raugintomis dar¾ovģmis

"Pickles" - tai marinuoti, rauginti ar sždyti agurkai, svogžnai, ¾iediniai kopžstai, kapariai, pipirai ir t.t.
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
Ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1majonezas su marinuotomis/raugintomis dar¾ovģmis
diana bb
4Majonezas su raugintais (marinuotais) agurkaisJolanta Schimenti


Discussion entries: 1





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Majonezas su raugintais (marinuotais) agurkais


Explanation:
Yra įsivėlusi klaida - turi būti "pickles"

plg. MAJONEZAS "VILNIUS" SU JŪROS KOPŪSTAIS (majonezas su priedais)


    Reference: http://www.aliejus.lt/produkcija/su_priedais.htm
Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558

1 day13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
majonezas su marinuotomis/raugintomis dar¾ovģmis


Explanation:
majonezas su marinuotomis/raugintomis dar¾ovģmis

"Pickles" - tai marinuoti, rauginti ar sždyti agurkai, svogžnai, ¾iediniai kopžstai, kapariai, pipirai ir t.t.



    Reference: http://www.gourmetpickles.com/pages/prices.html
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 747
Grading comment
Ačiū

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Džiuginta Spalbar
58 days