KudoZ home » English to Lithuanian » Other

lasagne

Lithuanian translation: lazanija


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lasagne
Lithuanian translation:lazanija
Entered by: Džiuginta Spalbar

08:36 Aug 26, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
English term or phrase: lasagne
patiekalai
Haris
lazanija
Explanation:
lazanija - itališkas patiekalas iš makaronų
Selected response from:

Džiuginta Spalbar
Lithuania
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Lazanija - lakstiniu makaronu apkepasZivile Otten
5lazanija
Ernestas Lomsargis
5lazanija
Vidmantas Stilius
5lazanija
Džiuginta Spalbar


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lazanija


Explanation:
lazanija - itališkas patiekalas iš makaronų

Džiuginta Spalbar
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 33

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lazanija


Explanation:
Iš italų kalbos: lasagna - lakštiniai, juostelių pavidalo makaronai

Tarptautinių žodžių žodynas.

Vidmantas Stilius
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 641

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lazanija


Explanation:
Dažnai šio itališko patiekalo pavadinimas nėra lietuvinamas - (makaronai) „lasagne“.

Ištrauka iš laikraščio „Klaipėda“ priedo „Žiūrėk TV“:

„B'avarija“, kaip privalu visiems Gražinos Balandytės svečiams, „atsivežė“ savo firminio patiekalo - lazanijos receptą ir vaizdžiai pademonstravo jos paruošimo subtilumus.

Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Lazanija - lakstiniu makaronu apkepas


Explanation:
Lazanija- italiskas patiekalas. Tai staciakampiu makaronu (ploksciu) apkepas dazniausiai su maltos mesos ir pomidoru koses padazu.

Zivile Otten
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 13