KudoZ home » English to Lithuanian » Other

puffed & extruded snacks

Lithuanian translation: pūsti ir forminiai [supresuoti] lengvi užkandžiai


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:puffed & extruded snacks
Lithuanian translation:pūsti ir forminiai [supresuoti] lengvi užkandžiai
Entered by: Haris

10:48 Aug 26, 2002
English to Lithuanian translations [PRO]
English term or phrase: puffed & extruded snacks
pūsti užkandžiai
Haris
pžsti ir forminiai u¾kand¾iai
Explanation:
Jie gali bžti ir "pžsti forminiai".
Jei tai visokios pžstos bulvinģs ar i¹ kukuržzł pagamintos spyruoklģs ar trikampiai, veideliai, ¾vģriukai ar kokio nors kitokio pavidalo u¾kand¾iai, jie vadinami "pžstais ir forminiais", t.y. i¹spaustais per atitinkam± form±.
Jei tai kokie nors sausainiukai - riestainił, ¾uvelił ir pan. formos - jie yra tik "forminiai", t.y. i¹spausti per form±.
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
Ačiū
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Užkandžiai iš sprogdintų grūdų bei forminiai užkandžiai ar "Iškilūs javainių ir forminiai užkandžiaiJolanta Schimenti
4pžsti ir forminiai u¾kand¾iai
diana bb
3išpūsti ir supresuoti užkandžiaiZivile Otten


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
išpūsti ir supresuoti užkandžiai


Explanation:
Gal but kas nors sugalvos geresni vertima. Cia turima omenyje tokius uzkancius, kaip kad "Uncle Ben Rķspinos" - ispustu ryziu supresuoti paploteliai.

Zivile Otten
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 13

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pžsti ir forminiai u¾kand¾iai


Explanation:
Jie gali bžti ir "pžsti forminiai".
Jei tai visokios pžstos bulvinģs ar i¹ kukuržzł pagamintos spyruoklģs ar trikampiai, veideliai, ¾vģriukai ar kokio nors kitokio pavidalo u¾kand¾iai, jie vadinami "pžstais ir forminiais", t.y. i¹spaustais per atitinkam± form±.
Jei tai kokie nors sausainiukai - riestainił, ¾uvelił ir pan. formos - jie yra tik "forminiai", t.y. i¹spausti per form±.



    Reference: http://www.schaaf-technologie.de/products.html
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 747
Grading comment
Ačiū

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Užkandžiai iš sprogdintų grūdų bei forminiai užkandžiai ar "Iškilūs javainių ir forminiai užkandžiai


Explanation:
...arba "Užkandžiai iš sprogūzų ir javainių bei forminiai užkandžiai"

Tai išties gana kebli užduotis - atrasti pavadinimą tokiai užkandžių įvairovei.

"Extruded puffed snacks are made from degermed corn or corn grits, wheat semolina, rice and other cereals. There has been a remarkable growth in the varieties of these products available in the market because the consumers find these products easily affordable and ready to eat. The snacks are flavoured with cheese, masala, onion, garlic or chillies to suit local needs."

Beje, radau šį tą apie paruošimo technologiją: "Puffed rice is made from rice grains that are heated at a very high temperature and subjected to very high pressure. When the pressure is quickly released, the grain expands to many times its original volume".

Manau, kad žodis "javainis" - nebe naujiena. Jau yra atsiradęs žodis sprogdintiems ryžiams ar kukurūzams pavadinti - "sprogūzai". Jei užteks pilietinės drąsos, prašau...






    Reference: http://www.techno-preneur.net/timeis/dst/EXTRUDED.htm
Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558