KudoZ home » English to Lithuanian » Other

beanbags in the form of playthings

Lithuanian translation: polistirolo rutuliukais kimšti žaislai


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:beanbags in the form of playthings
Lithuanian translation:polistirolo rutuliukais kimšti žaislai
Entered by: Haris

12:16 Aug 27, 2002
English to Lithuanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: beanbags in the form of playthings
polistirolo rutuliukų pagalvės atsisėsti
Haris
polistirolo rutuliukais kimšti žaislai
Explanation:
polistirolo rutuliukais kimšti (medžiaginiai) žaislai

Mano vaikai turi jų daugiau nei reikia...
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
Ačiū
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1žaislai, prikimšti grūdelių (pavidalo masės); kimštiniai žaislai
Ernestas Lomsargis
5 +1polistirolo rutuliukais kimšti žaislai
diana bb


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
polistirolo rutuliukais kimšti žaislai


Explanation:
polistirolo rutuliukais kimšti (medžiaginiai) žaislai

Mano vaikai turi jų daugiau nei reikia...


    Reference: http://www.theturtletrail.com/ttt/disney.html
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 747
Grading comment
Ačiū

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ernestas Lomsargis: Kaip paminėjau savo atsakyme, kamšalas gali būti ne tik putų polistirolo grūdeliai (nors šie naudojami dažniausiai).
12 mins

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
žaislai, prikimšti grūdelių (pavidalo masės); kimštiniai žaislai


Explanation:
Žaislai pagaminti iš nestoro audinio, odos ar kitos medžiagos ir prikimšti grūdelių (ryžių, putų polistirolo ar kitų grūdelių ar kruopų) pavidalo masės. Žr. nuorodas ->

Ištrauka iš tinklalapio:

Beanbag tipo kamuoliukų būna įvairiausių. Dažniausiai tai iš keturių lopelių odos susiūtas kamuoliukas ir prikimštas kažko panašaus į putų polistirolą, tik gerokai sunkesnio. Taip pat būna ir kitokiu būdu susiūtų kamuoliukų - kubo sienelių formos, penkiakampių ar net tetraedro (trikampės piramidės). Tetraedro formos kamuoliukus lengviausia pasigaminti namų sąlygomis, o vietoj polistirolo kur kas geriau tinka ryžiai, grikiai ar paukščių lesalas. Tikrai, aš nejuokauju. Pats esu daręs kamuoliukus prifarširuotus ryžių. Beje, jau keli metai yra pirkti tokių kruopų vadinamų “Kus-kus”, kurios labai tinka minkštiems kamuoliukams gaminti.



    Reference: http://juggler.free-hosting.lt/Yvairus/kamuoliukai.htm
    Reference: http://store3.yimg.com/I/getcollecting_1697_5253075
Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  diana bb: Sutinku su pirmaja dalimi, o 'kimstiniai zaislai' - siek tiek per platu, nes, kaip zinai, zaislai prikemsami ir vatos, ir visokiausiu dirbtiniu pluostu, ir piuvenu (turiu dar toki meskina...).
1 hr
  -> Sutinku. Tiesiog labai norėjau sutrumpinti gremėzdišką frazę. Rodos, nepavyko :-(