KudoZ home » English to Lithuanian » Other

to be allergic to

Lithuanian translation: būti alergiškam


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to be allergic to
Lithuanian translation:būti alergiškam
Entered by: Dima Malik

00:32 Jan 6, 2003
English to Lithuanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: to be allergic to
to be allergic to

as in:

My dad is allergic to cat and dog dander.
Dima Malik
būti alergiškam
Explanation:
Mano tėtis alergiškas kačių ir šunų plaukams.
Selected response from:

Violeta Stalgytė
Lithuania
Grading comment
Ačiū labai tau pagalbą!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5būti alergiškam
Violeta Stalgytė
5Mano tėtis alergiškas kačių ir šunų plaukams.
Violeta Stalgytė
5 -1būti alergiškam; negalėti pakęstiLeonardas


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
būti alergiškam


Explanation:
Mano tėtis alergiškas kačių ir šunų plaukams.



    Reference: http://encarta.msn.com/encnet/features/dictionary/Dictionary...
Violeta Stalgytė
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 16
Grading comment
Ačiū labai tau pagalbą!!!

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
būti alergiškam; negalėti pakęsti


Explanation:
negalėti pakęsti (ko nors, pvz., kačių ir šunų)

būti alergiškam (kam)
turėti alergiją (kam)

Leonardas
PRO pts in pair: 3633

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Violeta Stalgytė: nors Akonas duoda tik 1 DANDERr vertimo variantą -pyktį, galima pagalvoti kad tipo katės nervina, tačiau s nors
12 mins

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Mano tėtis alergiškas kačių ir šunų plaukams.


Explanation:
Komentuodama koelgos atsakymą netyčia apspaudžiau Enter, atsiprašau:) Nors Alkonas duoda tik vieną DANDER vertimą - pyktis, tačiau ENKARTA kaip 1-ą reikšmę duoda visai kitą: scales of hair or feathers: minute particles or scales that are shed from the feathers, hair, or skin of various animals. They may be the cause of some allergies, especially asthma
Taigoi, šiuo atveju reiškia, kad tėčiui kelia alergiją kačių ir šunų plaukai. ENKARTA yra išsamesnis už ALKONĄ:)

Violeta Stalgytė
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 16