KudoZ home » English to Lithuanian » Other

platter

Lithuanian translation: Kietojo disko plokštelė


15:21 Mar 27, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
English term or phrase: platter
kalbama apie kiet. diskus.
glukas
Lithuanian translation:Kietojo disko plokštelė
Explanation:
Diskeliu nesiūlau vadinti, nes šis terminas jau užimtas ((lankstieji) diskeliai). Kietąjį diską paprastai sudaro nuo 1 iki 3 plokštelių (diskų). Paveiksliukas pateiktas apačioje nurodytu adresu.
Selected response from:

liutauras
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Kietojo disko plokštelė
liutauras
5Diskų plokštelėsJolanta Schimenti


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Kietojo disko plokštelė


Explanation:
Diskeliu nesiūlau vadinti, nes šis terminas jau užimtas ((lankstieji) diskeliai). Kietąjį diską paprastai sudaro nuo 1 iki 3 plokštelių (diskų). Paveiksliukas pateiktas apačioje nurodytu adresu.


    Reference: http://www.ik.ku.lt/lessons/konspekt/kai/ishoriniai_kaupikli...
liutauras
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 101

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Džiuginta Spalbar
1 hr

agree  Ernestas Lomsargis
3 days14 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Diskų plokštelės


Explanation:
Diskų plokštelės, esančios kietojo disko viduje (Hard Drive).

Diskų plokštelės {platter} gali būti lanksčios arba standžios, medžiaga, iš kurios jos pagamintos turi užtikrinti geometrinių matmenų stabilumą. Diskelių plokštelės gaminamos iš mailaro arba lavsano, standžiųjų diskų – pagrindinai iš aliuminio. Plokštelių paviršiuje sudaromas darbinis magnetinis sluoksnis (geležies oksidas). Nuo darbinio sluoksnio medžiagos kokybės priklauso didžiausiasis leistinas informacijos įrašymo tankis


http://www.geek.com/glossary/glossary_search.cgi?platter

Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558