KudoZ home » English to Lithuanian » Other

heart

Lithuanian translation: siela


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heart
Lithuanian translation:siela
Entered by: Gineita

10:46 Jul 8, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
English term or phrase: heart
kai tas 'heart' verciamas tokiam kontekste?

Heart & Chairman of the Organising Committee
Gineita
siela
Explanation:
Organizacinio komiteto pirmininkas ir siela

Organizacinio komiteto pirmininkas ir motoras / variklis / varomoji (ar varancioji?) jega

Nebent, zinoma, tas 'heart' turi kokia nors labai konkrecia technine reksme...

(Atsiprasau uz 'svepla' teksta...)
Selected response from:

diana bb
Lithuania
Grading comment
Teisingai, 'siela'!! Aciu!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4siela
diana bb
1siela
Ernestas Lomsargis


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
siela


Explanation:
Organizacinio komiteto pirmininkas ir siela

Organizacinio komiteto pirmininkas ir motoras / variklis / varomoji (ar varancioji?) jega

Nebent, zinoma, tas 'heart' turi kokia nors labai konkrecia technine reksme...

(Atsiprasau uz 'svepla' teksta...)

diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in pair: 747
Grading comment
Teisingai, 'siela'!! Aciu!

23 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
siela


Explanation:
Gal tiktų panašiai kaip posakyje „jis buvo kompanijos siela“ (t. y. žmogus, be kurio vargu ar kas įdomaus ar naudingo įvyktų)?

Ernestas Lomsargis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 1361